Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 5257 ggr
Karmatarerskanise
0

Vilken årstid

Vilken årstid trivs din/a hund/ar bäst?

Och vilken årstid trivs du bäst :)

Mymlan
0

Sommaren, våren och hösten.. Denna årstid trivs inte Gizmo, han total vägrar göra sina behov ute samt totalvägrar att gå ute. Men de andra årstiderna så går han utan att strejka, han gör alla behov ute då.

Själv trivs jag de årstiderna där värmen inte går över 15+ strecket.. Går det över så vill jag att det även blåser..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

AnneN
0

Både jag och Velvet trivs bäst på sommaren då det är lagom varmt ute och vi kan plaska i nån sjö eller liknande.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Karmatarerskanise
0

Max älskar vintern, att kunna leka i snön.
Sommaren är han inte lika förtjust i.

Hades älskar sommaren och att bada i havet :)

Jag gillar vintern mest. Älskar att mysa ner mig i varma kläder och prommenera i snön.

Sommaren får inte vara varmare än 18 grader helst, då håller jag mig mest innomhus. :P

[Forest]
0

Chanel älskar ligga i solen något jag tycker är lite läskigt pga solsting. Så ofta säger jag till henne gå o lägga sig under ett träd eller om vi är på stranden under parasollet. Men jag tror hon gillar varma dagar som sol eftersom hon bara njuter då :) Matte trivs bra i värme med till viss del oftast hittar man mig i skuggan. Vår är min favorit är våren när man går i skogen o hör alla fåglar som sjunger underbart!

[Vargnatt-]
0

Aramis trivs bra när det är vinter och kyla ute eftersom det blir så varmt för honom på sommaren, men samtidigt älskar han att bada på sommaren Glad.

Jag är en sommarmänniska, älskar solen och värmen Glad

[Yezz-an]
0

Hundarna: Sommar för dom älskar sol och bad. Dessutom är dom så tunnpälsade så dom fryser de andra årstiderna.

Jag: Slutet på våren/ början på sommaren för is och snö är borta. Och det finns så många roliga hundkurser som är trevliga att delta i utomhus i vackert väder. Och så är det mer folk på rastgårdar och på hundcaféerna.

Lenas-bus
0

Jag oh mina älskar vintern,men Spike gillar även sommaren.

Ida94
0

Min hund Lady älskar sommaren för då kan man gå ut utan att frysa och att det är varmt.

Tuva och Zindy tror jag älskar alla årstiderna men jag vet inte.

Själv så gillar jag våren (fyller år då) och sommaren.

Sophiies
0

Våren och hösten, varken för varmt eller för kallt :)

Mvh Sophie!

Medarbetare på blandrashundar.

www.dancingpaws.weebly.com
www.justadorable.wordpress.com

Kickan90
0

Både jag och mina hundar älskar både sommar och vinter, vintern så räknar vi med massor utav snö ^^

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

twinkime
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag älskar  vintern finns det något vackrare?  Jag älskar att se när allt är vitt och magiskt.  Alfons är lika galen och glad i alla väder fast tror nog han gillar sommaren bäst då kan ha bada i flera flera timmar utan att tröttna och jag som inte gillar att bada haha.

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

MaaariaS
0

Här hemma så tycker vi om vår och sommar ,ingen av oss gillar vintern, varken hund eller matte.

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Karmatarerskanise
0

#11 Härlig bild :)

Lenas-bus
0

11,Haha vilken härlig bildFlört

twinkime
0

hehe tack så mycket =)

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Gonee
0

Alexa älskar sommaren.. Det bästa hon vet är att vakna på morgonen och ligga i solen hela dagarna.. Vi får se hur fiona reagerar till sommaren.. Men just nu hatar hon vintern.. Tog tid att anpassa henne till snön..

Och jag älskar värmen.. fast inte mer än 25 gr.. Gillar inte att det blir för varmt.. då ligegr jag hellre och sover.. Vintern är dte värsta som finns.. Deprimerande tid.. Önska att man kunde gå idé då.

Vosjes
0

Hundarna säger:
Sommar, sommar, höst och sommar, vinter

Matte och husse säger:
sommar och sommar

Både matte, husse och en av vovvarna älskar sommaren och att bada - och resten som har med sommaren att göra - grilla, bada, sola, njuta.
Den andra sommar vovven älskar att ligga och steka i solen - trots att han är en Husky.

Höst vovven älskar att jaga fallna löv och sommaren.
Vinter vovven älskar snö, snö och mera snö.

Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

Maja2
0

Tre av hundarna trivs med alla möjliga väder, den fjärde är så nyss kommen från spanien, han gillar INTE kylan och snön, men det kan ju vara andra bullar nästa vinter.

Själv älskar jag alla årstider, våren när allt börjar bli grönt men det fortfarande inte finns mygg och knott. Sommaren med värmen och de ljusa nätterna, hösten med sin svala luft och vackra färger, och vintern med sin höga klara luft och massor med snö :)

Tusen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vår "galning" Glad till hund älskar alla årstider. Fastän hon fryser jättemycket på vintern vill hon inte ha hundtäcke på sig. Hellre fryser hon och sprinnger i stället. Vår och höst är lika roligt för då kan man jaga löv och sommaren kan man bada.

Hon är alltid glad så det är svårt att se vilken årstid hon gillar bäst respektive sämst.

Fridaaaa
0

Jag gillar våren bäst, tror Lillan gillar alla årstider :) 
Vintern gillar hon för all snö, sommaren gillar hon för alla långpromenader och mer träning, våren gillar hon nog med, hösten gillar hon sådär, eftersom det brukar regna mycket:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Fridaaaa
0

gillar sommaren med bäst:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

MoaW
0

Dobby gillar inte när det är kallt, under -10, då vägrar han att gå. Han gillar inte när det är regnigt eller slaskigt heller, men det kan det ju vara i princip hela året. Sommaren är nog hans favorit.

Viggo däremot gillar inte när det är för varmt. han blir lätt varm och flåsig, kan inte vara ute för mycket på sommaren. Vintern däremot gillar han, att springa runt i snön Glad

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

MoaW
0

jag gillar bäst vår/sommar, men det ska inte vara för varmt Tungan ute

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.