Godmorgon!
Vill bara passa på och säga att det känns otroligt skönt att se hur trevliga alla är här på blandrashundar det är otroligt sällan det blir bråk eller tjaffs och det glädjer mig verkligen. Det är otroligt kul att se hur alla kommer så bra överrens och det är verkligen ett nöje att vara inne och läsa vad alla skriver och vi lär oss verkligen av varandra.
Jag och twinkime planerar även att ha en hundträff i stockholm i slutet av månaden, ju fler som är intresserade desto bättre. Mer info kommer inom kort men vill bara se hur många som är intresserade :)
Ha en riktigt bra dag och försök inte göra illa er i denna otroliga halka :)
Vilken söt vappis
,hade gärna kommit men det är på tok för långt bara för en träff så,men lycka till och hoppas många kommer
Ja, nu är här bra stämmning, det gillas.
Låter trevligt med en hundträff. Hoppas det är många som kommer.
HA en bra dag du med!
2,Tycker det har varit bra stämmning här hela tiden,det mesta har skötts på ett bra sätt eller?,finns sajter som är klart mycket värre i så fall….dessutom är det väldigt trevliga medisar härinne,en av de nya jobbade jag tillsamans med här och de andra medisarna har det heller inte varit något fel på.
Så jag reagerar faktiskt när du skriver att det är trevlig stämmning här nu,för det har det alltid varit enligt mig och de flesta andra.Sen är det ju som på alla andra sajter vissa som kikar in för att jäklas när dom känner för det….men det tar man ju med en klackspark.

oooh vad roligt med en hundträff :D Jag kommer absolut komma om jag har tid den dagen :D

Har hört att det har varit en otroligt bra sajt länge och att alla verkligen gjort ett riktigt bra jobb med sajten och gjort det bästa för att alla ska trivas. Det gillas otroligt mycket iallafall från min sida. Ni är underbara människor och jag trivs verkligen med att prata med alla. De är toppen! 
#4 Men va roligt
, vi kommer ut med lite mer information när vi har hunnit prata ihop oss lite. Och ni alla får gärna komma med idéer på vad ni vill hitta på. Ska försöka ha många fler träffar till sommaren med lite kul aktiviteter också.
Go kväll!
Jag bor bra bit ifrån och kommer att jobba helgerna går till familjen o extra till vovvarna. :) Jag hoppas alla får en trevlig träff och så håller jag med om att det är fin stämmning här även om det kan bli lite fel så reds det snabbt upp :) Ha det så gott! Nu ska jag krypa ner i en kall säng har jag tur så sover Enja under täcket o värmer lite. Chanel tycker om mer morgon mys i sängen.
5-6 Det värmer att ni skriver så om sajten,och det är vad jag själv fått höra tidigare
.
Hoppas ni blir ett trevligt gäng i Stockholm
#7 Du har helt rätt har alltid varit trevlig stämmning med trevliga medlemmar och sajten håller på att förbättras för var dag. Kommer komma nya överaskningar lite då och då.
men lena det blir väl träff i Skåne också säg till när du har tid! =)
Jag tror hundträffarna kommer bli lyckade med bra folk och hundar och kanske lite fika <=)
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html
#8 Låter spännande med överraskningar!
8,Jag ser fram emot de positiva förändringar som komma skall,föressten kan ju inte bli annat med en sådan positiv medis som dig och sophiies.
Ja jag såg att det skulle vara i Skåne efter att jag skrev här
,visst kommer jag men inte förrän i början på april för då har tentorna lugnat ner sig som sagt.Klart vi ska fika,jag ska höra med Ann L också om hon vill komma,det är en härlig människa.

Men va gulligt sagt av dig Lena :), nu blev jag glad. Får nog ta och hänga med Felicia ner till skåne också så vi kan ha hundträffar där också, vill ju se härliga skåneland också.
11,Jag menade det också alltid lika trevliga
det tycker jag du ska göra för det är vackert här,och det skulle vara jättekul att träffa er och andra tycker jag

Sophie är det Selma på bilden? Asso guud jag smälter :)
Typ lika söt som Sally när hon var valp ( 11 ½ år sedan men ändå ^^)

Ja de är Selma på bilden :), men där var hon endast 7 veckor gammal hos uppfödaren. Nu är hon 15 veckor gammal och lite större men så otroligt söt. Ska försöka lägga upp lite fler bilder när min kamera sladd vill krypa fram ur sitt gömställe haha :).
Men jööösses va söt! Kan gissa att hon är minst lika söt fortfarande :)

Ooh vad roligt ;D Bilder vill vi se :D
Ja nog är hon söt minsan, bara lite gråhårig ;) Men hon har varit med om mycket i sitt liv. nära döden upplevelse, massa operationer men hon är lika glad för det :P
Dock är den här bilden 1 ½ år gammal, men hon är sig lik, bara lite gråare ;)

Otroligt fin!
Skönt att ha en hund med en sån extrem livsglädje. Själv har vi fått lite problem med utslag som förmodligen är allergi. Ska ringa vetrinären imorgon och höra vad dom säger.

#16 ajdå. Sally hade demodex som liten.
Sen hade hon livmodersinflamation som 7 år, sedan har hon opererat bort en cancerknöl och några fettknölar ;/

Oj, de är så hemskt när ens djur blir sjuka. Skönt att hon klarade av cancern och att hon fortfarande är pigg och glad :) hoppas det blir samma sak med Selma men vi får se vad veterinären säger om utslagen, de har iallafall gått ner lite men blivit till små sår istället.