SÅ GLAD!
Guud är så glad! Kom precis hem från första kurstillfället med Minna för Frida Binette. Det gick Såhäääääär bra :D Det var inte jättestor hall så trodde faktiskt att Minna skulle dra till ngn annan hund men hon koncentrerade sig på mig hela tiden och stannade kvar
Och träningen gick super :D
Och inte nog med det här. Jag har nämligen blivit utvald som kanditat till att sitta med i THU's styrelse :D Det kommer bli röstning på årsmötet och så får vi se hur det blir ;D
*tummen upp*
Åh, vad roligt! 
TUH är en underbar klubb. Man känner sig så välkommen och det är alltid aktiviteter där. Inte en spöklik ungdomssektion där man väntar på att lik ska hoppa fram 
Roligt att det gick så bra med Minna också.

#2 haha jo exakt :) och det jag gillar extra mkt är att alla raser är välkommna, blandras som renras :) För i vissa klubbar så måste man ju ha en viss ras för att bli "accepterad" men inte i tyresö ;D
Ja det var riktigt roligt :) Nu längtar vi tills imorgon då nästa tillfälle är :D
2 goda nyheter på en dag vad skönt =). Antar att du är glad nu
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

#4 japp det kan man väl säga ;) Riktigt glad ;D
Det var pga att vi inte hade en renras som vi hamnade i THU. Våran brukshundsklubb accepterade inte vår hund och då hade dom inte ens träffat vare sig oss eller hunden, utan vi blev avvisade redan i telefon.
Jag ringde runt och hittade då ungdomsavdelningen på Tyresö BK. Och det passade ju egentligen bättre då min son (vars hund egentligen var) bara var 12 år.
En helt underbar klubb som gett min son en bra start i sitt hundägarskap. Och dessutom läxat upp mig som förälder
om att jag ska hålla mig utanför och låta sonen klara uppgiften som hundägare själv 

#6 men gud.. Att inte folk kan förstå att hund är hund…
Men vad bra att ni hamnade hos tyresö da ;)
Haha jo det är verkligen en underbar klubb :)

Åh vad roligt! 
Det låter som en jätte bra och trevlig klubb - den ska vi titta lite närmare på!
Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur
Kul att det går framåt