Min Gizmo
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu
Vilken sötnos! Grattis till vappisen:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Men så söt!
lycka till och grattis till vappisen
Jätte grattis himmla söt liten Gizmo :) Lycka till med grabben.
Jätte fin, lycka till! 
Aw vilken sötnos, grattis till vovven och lycka till! 

Han är ju helt underbart söt!
Lycka till med honom och berätta hur det går med honom! 
Nu har sötnosen varit hemma sen halv fyra igår. Det har gått jättebra och han är helt underbar! Han är verkligen min lilla bebis. Men han gillar inte så värst kissa ute, han föredrar nämligen mattan i köket, men så fort vi ser på honom att han behöver kissa eller bajsa så går vi ut, även efter varje mat, sov och lekstund. Så det har väl blivit 7 gånger idag,
Idag ska vi ut på äventyr, lite tidigt men det behövs. Eftersom att jag läser i en annan skola just nu, på USÖ, så ska jag till min vanliga skola och hämta lite böcker och så. Dock ska han inte in, utan en kompis kommer ut med alla böcker. Och vi tar bussen så han kommer inte behöva gå om han inte orkar. Vi ska även gå förbi min farmor och hämta en rexlexväst som hennes pudel hade som valp, det känns lite farligt att gå ute nu på kvällarna när han är kolsvart, även fast jag har rexlexer så syns ju inte han..
Men det har verkligen gått jättebra allting. Han är så söt, ska sitta i knät hela tiden, även när han leker.
Det känns som att ha en liten egen bebis, jag släpper honom inte med blicken en sekund, hehe. Jag är så orolig att han ska skada sig, även fast det inte finns något sånt framme men jag är nojig ändå. Bilder på honom kommer kanske senare eller imorgon. Just nu vill jag inte sitta vid datorn, utan lära känna min godbit! Han behöver all min tid ju 
Igår satt jag här uppe vid datorn vid halv elva i tio minuter när han låg och sov i min säng, och när jag kom ner satt en skitglad vovve nedanför sängen, och kissat och bajsat hade han gjort på en tidning jag la ut, men det är ju bättre än på golvet! Sen lekte vi till elva, och sen somnade vi båda två. Vid fem idag vaknade jag av att han var lite orolig så då gick vi ut, även fast att jag tror att han ville morna sig lite, men han kissade två gånger ute! Så inte en enda olycka inatt, stolt matte!!

Va roligt att höra att allt går bra :), har också en valp hemma som föredrar mattan som toalett när det är så kallt ute.
åh så söt han är! va roligt att allt har gått bra
jag var också sån när min första var valp, jag kunde inte lämna honom med blicken en sekund 
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
Jag har en fråga, hur kan jag få honom att kissa ute? Eller vill han inte det när det är så kallt? För jag var ute med honom på tomten förut, och han stallde sig vid dörren och gnällde, alltså ville han in. Direkt när han fått av sig kopplet gick han in på tidningen jag har ligger på golvet och kissar. När han varit ute en minut tidigare!
Jag tycker så synd om honom när det är så kallt. Han vill verkligen inte ut, och jag får inte köpa ett täcke för mamma för hon tror att det är för att jag vill att han ska ha kläder, vilket jag verkligen inte vill. Jag tycker det är hemskt med hundar som folk har som 'veckans accesoar', men han fryser ju så mycket. Hur kan jag få henne att förstå att jag vill ha ett täcke, och inte en tröja?
#10 Lyft ut honom så fort du ser att han är på väg att sätta sig inne. Varje gång han lyckas kissa ute så berömmer du honom så kommer han nog snart koppla ihop kisseriet med att du blir glad och berömmer honom:)
Jag skulle inte använda tidning inomhus utan hellre torka lite snabbt.. Det finns inga tidningar utomhus så får de vanan att kissa på tidningar inne så är risker stor att det tar längre tid att få dem rumsrena:)
Ett täcke i praktiskt syfte är helt okej om de fryser mycket men det är ingen höjdare att klä dem för att det är sött så jag håller med dig i den frågan:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
tips ta bort alla mattor :)
Oh vad söt han är. jag blir riktigt sugen på Att skaffa valp. haha fast får hålla mig i skinet. Lycka till med honom helt bedårande!
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html
ett annat tips är också att du kokar lite kyckling eller ger han blodpudding när han kissar utom hus samtidigt som du berömmer. men bara lite godis i taget så att han inte får i sig för mycket ^^
lycka till :)
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
#12 Det har vi redan gjort! 
#14 Ja, jag har gett honom lite leversnittar när han har kissat och bajsat ute och berömmt honom jätte mycket, fast jag delade leversnittarna i små bitar och la i en påse så får han inte stora bitar