Lydnadskurs :D
Fick 2000 kr igår när jag fyllde år. Så 1500 av dom pengarna kommer nog gå åt till en Lydnadskurs för Frida Binette :) Ska prata lite med mamma och så, sen se om det finns några platser kvar då kursen börjar på lördag :D
Men om det blir att jag går på kursen så kommer det bli riktigt roligt att gå den kursen och lära mig massor med Minna :D
På bilden, Minna sitter och väntar på att få träna :)
Grattis i efterskott,och vilken fin investering du gör för pengarna….fin vovve också,lycka till
Tycker du lägger pengarna på bra sak både kul o nyttigt för dig o hunden. Vad fin o vaken hon ser ut på bilden ser riktigt sugen ut på att träna :) Grattis igen fast nu i efterskott 

Grattis!
Vilken bra attityd du har för din ålder!
Här får du en blomma från mig för din investering.
Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

Tack alla :D
Jag har länge velat gå en kurs för henne, men då var det i Freestyle med Tyra, men hade inga pengar då och nu vill jag verkligen gå en lydnadskurs med Minna och lära mig mer och få se fler träningstänk osv :) Hoppas på att kunna komma ut och tävla snart också. Då hon får debutera i lydnaden 9/2 då hon blir 10 månader. Men först måste ändå en tävlinslicens införskaffas ;)

Grattis i efterskott 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Sådana tonårsbarn som dig är önskedrömmen för alla föräldrar. En sån lycka att ha en son/dotter som verkligen står vid sitt ord när dom lyckats tjata till sig en hund.
Själv hade jag turen som har en son som tog sitt ansvar för sin hund. Men inte sjutton skulle han ha lagt födelsedagspengar på en hundkurs. Datordelar var prio ett för honom 
Grattis i efterskott!! Å ha kanonkul på kursen 

#5 tack 
#6 Tack det värmer :)
Haha jag har inget annat att köpa för pengarna ;) Mina 2 hundar och 5 kaniner är mitt liv,min fritid. All min fritid går åt att träna och tävla med hundarna och kaninerna så :)
Självklart ska jag har riktigt roligt på kursen :) Har anmält mig nu och så får vi se om jag kommer med :D
Jag har tränat för Frida Binette, hon var & hade en lektion med oss när jag gick gymnasiet. Lärde mig supermycket av henne! Supertrevlig bra tjej =)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Wiii fick svar idag om att jag kom med :D
#8 vad roligt :) jag har sett henne massor av gånger och så, på alla tävlingar och nere på klubben, sen hennes mamma då hon också bor i tyresö, och frida tävlar ju för tyresö bk ;)
#9 Aha jag gillar henne superbra :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#9 vad kul att du kom med :) Jättebra sak att lägga pengarna på! Och grattis i efterskott :)

#11 tack tack :) Jo riktigt roligt ska det bli :D
Tyresö BK
Kul! Där gick min son sin första hundkurs, som han INTE betalade själv
(datorprylar var ju prio 1).
Sonen gick för Emma Willblad.
Oj vad roligt hoppas det kommer att gá bra pá lydnads kursen med Minna. Frida Binette är jätte duktig i att hálla kurser sá du kommer nog trivas bra pá den kursen =).
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html