Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etiketthundfoton-filmklipp
Läst 2960 ggr
[rightPAW]
0

Vinterpromenad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Himla mysigt nu när solen skiner och man kan njuta utav 2 timmar i skogen utan att frysa ihjäl.

Bilderna är från gårdagen när jag och Diezel tog en härlig promenad i skogen, varvad med lek, bus och godissök.

Lenas-bus
0

Mysiga bilder allihopaKyss,visst blir man piggare av solen alltFlört.

Vi njöt också av solen i morse nere i kohagen som är hur stor som helst med flera hagar i en stor…..men både Snodden och Spike blev väldigt fundersamma när det helt plötsligt stod 2 fotografer i DERAS KOHAGEFörvånaddet såg ut som dom frös till is på mindre än 1 sekSkrattande,men det gick bra dom kom på inkallning och dessa 2 personer kom fram och hälsade senGlad

AnnL
0

Här är också strålande sok idag. Ska snart ge mig ut med Silver i skogen någon timme o ta kameran med. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[rightPAW]
0

#1 Haha jasså? Vad fotade dem i hagen då då? Bra att dem kom och hälsade, så slapp Snodd och Spike va grinig ;)

#2 Ja det är för mysigt, ha en trevlig prommis med Silver!

Workingdog
0

Ooh vad mysiga bilder :D

Själv var man ute nyss på en 15 min promenad, hade velat vara ute längre men handbollen börjar ju nu och den får man inte bara missa ^^ Men efter matchen så blir det en mysig härlig långpromenad i fina solvädret :)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Vosjes
0

Härliga bilder.

Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

[Empisen]
0

Han e ju så fin :)
Härliga bilder också.

[rightPAW]
0

Tackar tackar Kyss

Lenas-bus
0

3,Har ingen aning,men jag kan tänka mig att bilderna blev bra för det är otroligt vackert i alla hagar med naturen runt om svårt att beskriva men jag ska ta bilder någon gång hade jag tänktFlört,haha ja dom skrattade åt deras uppsyn när dom gick,men berömde dem för att vara lydiga voffs hahaha

Karmatarerskanise
0

Fina bilder :)

[Forest]
0

Härliga bilder du bjuder på han ser ju tokigt glad ut Kyss

[rightPAW]
0

Ja aldrig är han så glad och nöjd som när han får springa i skogen Kyss

[Forest]
0

11, Haha ja det kan man inte missa hela han lyser som en sol Flört

twinkime
0

Oj vilka härliga Vinterbilder. Kan förstá att det är härligt att vara ute och gá!  Riktigt mysiga bilder! Glad

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html