Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etiketthundfoton-filmklipp
Läst 2704 ggr
[iurochskur]
0

Innan och efter trimning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte visa upp Shanti före och efter hon trimmats. Just nu ser hon ut som en trasselsudd med all päls (ber om ursäkt för kartongerna i bakgrunden, håller på och flyttar).

[iurochskur]
0

Efter trim.

[iurochskur]
0

…………

[iurochskur]
0

…………

Emmieline
0

söt shanti e^^

[iurochskur]
0

Tackar!

AnneN
0

Hon ser nästan ut som en helt annan hund efter klippningen, men lika sockersöt ändå Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[iurochskur]
0

#6 Tack Anne! Ja hon ser faktiskt mera ut som en ung dam. Men det tar nog en stund innan jag vänjer mig vid förändringen. Hihi.

twinkime
0

haha vilken skillnad ser ut som att hon gar ner i vikt ;)  fin blev hon!

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

[iurochskur]
0

#8 Japp, hon är slank. Tack så mycket!

[Forest]
0

är det samma hund Flört Hon vart jätte söt men gissus vad de trimma ner henne, får vi hoppas våren kommer snart. Här har jag tagit fram tjockjacka på hundarna för det vart´-12. Bytte jacka då det vart plusgrader ute till tunnare, var någ lite för snabb o packa ner. Men hon vart ju jätte söt måste vara skönt o slippa all päls Glad

[iurochskur]
0

#10 Shanti är ju inte ute så långa stunder, men ofta. Så jacka behöver hon inte nu. Men jag kände att en polo i alla fall krävdes, blev sugen på att köpa en overall med men det får vänta lite. Vi har det betydligt mildare än er. Tack för komplimangen.

Maja2
0

Supersöt :)

[iurochskur]
0

#12 Tack!

[Ronon-m]
0

Jätte fin blev hon! Har du märkt att hon blivit lite gladare sen pälsen försvann? Märker nämligen en stoor skillnad på min hund före och efter trimning :D

[iurochskur]
0

#14 Ja, hon verkar inte lika "bitchig" och skällig.

ingann
0

Vad fin hon blev:) Fast jag tycker nog det var lite väl tidigt för nedklippning… Den riktiga kylan som var i nov-dec ska ju komma tillbaka i slutet på februari och stanna till april…

Åskar får alltid behålla sin päls tills snön är nästan helt borta.

Jag läste en gång att man kan jämföra att en helt nedklippning av en normalt långhårig hund får samma effekt för hunden som att man själv går ut i trosor/kallingar och linne…  För mig låter det inget vidare så Åskar får ha sina naturliga "kläder"kvar till våren:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Yezz-an]
0

Nääääee!! Vad har du gjort??

Hon ser ju ut som Chineserna jag passar  Skrattande

Jag har alltid tyckt att din Shanti är det sötaste som finns. Och nu finns ju bara halva Shanti kvar  Flört

Men hon blev ju faktsiskt skiiitsööt. Jag blev bara så paff, då jag trodde att hon bara hade klippts ner litegrann… å så blev hon mer slätrakad än vad jag är om benen vintertid. Hahaha!

Ps. Lycka till med flytten.

Sophiies
0

hon är ju så söt
vart en helt annan hund

Mvh Sophie!

Medarbetare på blandrashundar.

www.dancingpaws.weebly.com
www.justadorable.wordpress.com

Kickan90
0

hon är jätte söt, men kanske för mycket trimning för min smak xD