Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 2455 ggr
[Forest]
0

Ett smile?!

Har lagt märke till att Chanel ler. Hon ser ut som hon har snusläpp detta har hon börjat med nyligen ser jätte söt ut Skrattande  Jag har vart med om 3 andra hundar som smilat åt mig mest var det en new folunlands tik som var helt galen glad när jag kom varje helg till stallet men enligt henne var det hon som locka mig dit :) Tycker det är gulligt när dom ler. Ler era hundar med?

AnneN
0

Velvet kan le ibland, men en labbetik jag hade hon kunde verkligen skratta/fnissa, då drog hon upp läpparna så hela tandraden syntes och så gjorde hon fnissljud. Detta gjorde hon alltid då hon var glad, om någon gjorde nått roligt eller om mötande främmande folk frågade om hon var farlig! Skrattande

Har hört att det är väldigt vanligt hos en del raser, bla terriers och retriever, ev även andra.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

fridaas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Celine ler ganska ofta, men sen är hon ju en dalmatinerblandning oxå och de kallas ju för den leende hunden..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Lenas-bus
0

Snoddens pappa var en riktig flingubbe,han visade hela tandraderna när jag kom,många som trodde han var arg,snodden har dock inte tagit efter det,men en himla massa annatSkrattande

[Forest]
0

Mysigt att fler hundar ler Glad Chanel låter lite "knorrljud" säger jag, så drar hon upp överläppen till detta har hon underbett så man ser alla framtänder tänder Flört Ser riktigt rolig ut. tyvärr gillar hon inte kamran så ta kort på det blir svårt.

twinkime
0

tycker den absoluta roligaste hunden när den ler är en amstaff hahah =). fast som sagt alla hundar är underbara pá sitt eget lilla vis =)

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html