Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 2740 ggr
[iurochskur]
0

Fyndat

på biltema hade dom en bädd för 79:- och dubbelborste för 39:-. Så det blev visst saker till shanti när mannen skulle in och handla bil saker…

AnneN
0

Härligt, alltid lika kul att fynda Skrattande Har inte ens tänkt på att de kan ha hundsaker på biltema

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Zabina
0

Oj, oj! Min sambo vill ofta till biltema och jag tycker det är sååå tråkigt, men inte visste jag att dom hade hundsaker där. Kanske blir jag som föreslår en tur dit nästa gång Skrattande

[iurochskur]
0

Ja, jag ska helt klart med min make nästa gång. Dom har katt/hundsaker där till väldigt bra priser.

Fridaaaa
0

Tyvärr finns det inte mycket hundsaker och inte av bra kvalité (inte det jag har köpt i alla fall)

men kul att du fyndade:D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Denna kommentar har tagits bort.
twinkime
0

hehe alltid lika hárligt nár man fyndar saker. (=

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

[Forest]
0

Bra fynd Glad 

1 Jag har även bra mat/vattenskålar från biltema tål diskmaskin fräsh efter ett antal gg i diskmaskinen. Borste,bra tåligare boll samt köpte reflexhalsband+koppel dok var kopplet lite kort men funkar halsbandet andvänds inte. Glad

Har man även katt så finns det kattsaker på Biltema. Men jag tycker att Jula har kanon fina bäddar,kuddar,dynor till hundar. Även annat bra bla Godisficka man har godis i man sätter det i bältet. den kosta ca 60kr max :)

Lenas-bus
0

Det finns hundsaker där och en del fynd,jag som var ute efter en karda med långa stålpiggar som roterar när man drar den i pälsen,hittade den där för ca 50-lappen och den funkar ännu efter 3 år,hundskålar bäddar och annat finns där också.

Ska tilläggas att en sån karda kostar över hundralappen annars…