Bild-uppdatering Shanti
#1 Ha ha, SMAJL!
#3 ser ut som ett smajl. Men hon protesterade mot att matte tog bilder. hihi.
Vad hon växer!
#5 Ja jag tycker nog hennes valpdrag börjar försvinna och hon ser mera ut som en ung dam nu. Storleksmässigt har hon inte vuxit så värst mycket.
6 gissus vad söt hon är o jag håller med hon ser lite mer vuxen ut :)

Ja jag säger som jag alltid sagt när du lägger in bilder - hon är bara för go
Man vill bara krama henne
Oooh gud va söt hon är 
Underbar ju ^^
#9 Tack!
#10 Tackar!

Så söt hon är
Undrar vad hon är för ras? :)
#12 Tack! Hon är 50% phalene 25% Lhasa apso och 25% Pomeranian. Vet inte vilken hon är mest lik. Hon har färgen efter pommen, lite utseende efter lhasa och phalene och storleken blir väl som en pomme.
P.s Phalenens huvudform har hon lite då hennes huvud är nättare än hos lhasa apso. Men hon är mest lik en lhasa konstigt nog mera än dom 50% phalene hon har i sig.
Så underbart söt!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#19 Tack!
Himmla söta kort du tar på tösen :) En fråga dok ser att du skaffat en rosa o vit boll,den har jag sett är den bra för hunden? Poppis o så?
#21 Det är en denta boll som är mycket bra för munnen. Den är gjord i sånt gummi som inte kan bitas sönder. Och så smakar den mint.
26 gissus hur söt får man lov o vara 
#27 Tackar! Det är en av mina favoritbilder på Shanti.
Obs, någon som vet hur man får bort orange/röda ögon?
28, gå in på bildredegering ifkus o se om dom kan hjälpa dig. tycker oxå bild 26 var jätte söt kort på henne 
Du kan ju "rätta till" i bildprogrammet om du har windows vista, då finns det nån anti-redeye man använder :) går jättefort och resultatet är helt ok
Du kan ladda ner photoscape gratis med ;)
eller göra det på picnik.com gratis där med:D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.