Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 2421 ggr
Vosjes
0

Spyor i säng/soffa.

Varför tycker hundar om att lämna dessa trevliga presenter i just soffan eller sängen? Tungan ute

Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

[Forest]
0

Jag vet inte kanske för att matte ska få lite o tvätta? Våra hundar går ofta till sina bäddar o spyr lr ofta o ofta de gg de ätit gräs eller annat så spyr de i bädden. Har tyvärr ingen egen tvättmaskin men tvättstugan är ofta leding :)

twinkime
0

Ja du det var faktiskt en bra frága tyvär vet jag inte svaret och hoppas att nágon kanske vet svaret pá det.

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Vosjes
0

Mina hundar älskar att stå och hulka i sängen eller soffan, mattor går också bra.
Denna fråga har jag undrat i över 18 år nu, fått ett par kloka och mindre kloka svar men jag hoppas att jag kan få några svar här på iFokus.

Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

[nataschaj]
0

Jag tror för att de är mjuk mjukt =gräs typ, så ja tror de är känslan typ. äh kass ja e på å förklara.

min ena säger alltid till innan han ska spy/bajsa/kissa när de är akut, han vill inte göra de inne!

Nu har ja lärt min andra att säga till, och de gör hon.

Mina e duktiga ;)

[Forest]
0

kanske för att det inte ska skvätta? mina tikar kissar nu på snö finns barmark men det är snön som är bäst o kissa på. Är det helt barmark ska man kissa på gräs.

Maja2
0

Jag tror att det är för att det ska sjunka undan, att de inte ska lämna spår i form av fläckar på golvet.

AnnL
0

Då är Silver mot strömmen då. Han gör allt för att komma utomhus o kräkas.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Lenas-bus
1

Jag håller med 6 här oftast vill dom inte lämna spår efter sig,jag hade en omplacering som kräktes innan han fick ordentligt med mat igen,(dom hade svält honom),och han ville gärna bädda över sina spyor på mattan och vid ett tillfälle i soffan.

[Forest]
0

6 det lät logiskt Glad

Fridaaaa
0

min har en tendens att spy på sin bädd eller mattor xD

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Sophiies
0

Dom spyr där dom känner sig mest bekväm och hemma. Bäddar, sängar, mattor alla är bekväma och trygga ställen att vara på.

Mvh Sophie!

Medarbetare på blandrashundar.

www.dancingpaws.weebly.com
www.justadorable.wordpress.com

mco92
0

Min hund har spytt i sängen en gång.. Och det var längesen! Numera undrar jag varför han blir plötsligt okontaktbar i sängen och hoppar ner trots att man ber honom vara kvar, men då går han undan och spyr. På golvet tack och lov :)