Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: efterlyses-släktingar-till-din-hund
Läst 4400 ggr
Gonee
0

Söker kullsyskon till mina vovar..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Alexa: Född den 27 juni 2008 i Lödöse.

Blandras mellan Amstaff/am bulldog.

Hon hade många syskon. kommer tyvärr inte ihåg hur många.. Hennes mamma va ljus i färgen (fawn). Pappan har jag ingen aning om då uppfödaren lovade att skicka bilder som jag aldrig fick..  Alla Valpar utom en va brindle i färgen.

Har försökt att söka via jordbruksverket utan resultat. Bifogar en bild på henne dagen efter vi hämtat henne..

Gonee
0

Fiona: Född den 5 Augusti 2010 (enligt uppfödaren)

Blandras mellan Chihuahua/pincher.

Hon hade 4/5 syskon i färgen svart/vit bruna och Fiona då som va chocklad tan. Jag köpte Fiona pga oseriösa uppfödare. Historian behöve rinte komma upp igen men jag skulle vilja ha kontakt med dom som köpte hennes syskon.

Fiona och syskonen bodde i Linköping tsm med deras mamma som va black and tan.. Jag vet inte om rasen pincher kom upp när valparna såldes.. men jag fick tjöta mej fram då jag märkte direkt att hon inte bara va chihuahua..

Dom såldes via blocket för 7000 kr, Dom va inte vaccinerade, chippade, eller undersökta av vett.

Då valparna inte chippades samtidigt så är det svårt att hitta syskonen.

Hoppas någon där ute vet vart dom är..

Har fått bilder på valparna av uppfödaren.. så bifogar dom.. Om man inte får göra det så säg till så tar jag bort de..

Första bilden är på Fiona

Gonee
0

Fionas syskon BILD 1

Gonee
0

Fionas syskon BILD 2

Gonee
0

Fionas syskon BILD 3

[Forest]
0

Önskar dig lycka till med syskonsök Glad Din Alexa kanske du kan söka på via jbv ta bort de 3 sist nr i chipnr du komemr då få fram många andra hundar men bland dessa kan du hitta syskon. Om hon var chipad innan köp. Din lilla plutta var inte chipad därmed går det inte söka, men tips är oxå sätta ut på blocket jag skulle tippa på att de hamna i östergötland eller länen runt östergötland :)

Gonee
0

#5 har redan försökt att söka via JBV men utan resultat.. testade detta med chipnummer för en månad sen.. men fick inget som kunde hjälpa mej..

hundegare111
0

Har du fler bilder på valparna?

De med amerikansk bulldog och amstaff? Min kompis har en hane, av den blandningen som är ungefär i den åldern (tror jag, är inte säker).

Han är i alla fall mestadels vit, med ljusbruna "fläckar".

Ingen aning om han kan vara ett syskon, men kanske?

Om jag får mer info, så kan jag ju fråga min kompis lite mer =)

Gonee
0

tyvärr så har jag inga bilder på valparna =( Men alla va tigrerade och vad jag minns så va min Alexa den ända ljus tigrerad och dom andra va lite mörkare, Det va en annan som va redan va såld när vi kom som hade ljusbrun päls.. Mer än så ver jag inte.. Dom föddes i Lödöse Ales Kommun utanför göteborg. Uppfödarens namn va Robert. Dom såldes via blocket för ca 5000 - 6000 kr.. Minns inte vad priset låg..