Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettot-off-topic
Läst 3189 ggr
Lenas-bus
0

OT Vad händer?

När jag trycker på artikeln hundar i Peru så kommer hela min högra personliga ram fram på min personliga sida?.

Varför det???

[Forest]
0

Lena så blev det för mig med det är en bugg Obestämd Jag tor man måste göra om det hela en gång till. Allså att Medarbetare tar bort o lägger in artikeln på nytt.

Lenas-bus
0

Vansinnigt anser jag…är det din eller min sida som kommer upp?

Jag har rderat ALLAS meddelanden så ingen kan komma åt dem i alla fall,har även skrivit på support

[Forest]
0

2 jag får upp min sida, jag tror alla får upp sin sida. Jag har vart med denna bugg en annan gång :S fick panik o tänkte shit alla kan läsa medelande radera osv det som är mer personligt. Men det är en bugg du ser din sida alla ser sin sida.

Lenas-bus
0

3 ok tackGlad

[Forest]
0

4 np Flört Hoppas att medarbetarna kan lösa felet o vi kan få läsa artikeln Glad

Karmatarerskanise
0

Det ar en fil som ligger i inlagget som ar en bugg, om det ar en bild maste den tas bort.

LinaK
0

Givetvis kan ingen annan se din sida Glad Det är ens egna sida som kommer upp som sagt.

Ser detta problem lite då och då.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Lenas-bus
0

7,Jag förstod det när Forest sa det,men ändå blir man ju lite vaksamObestämd,hoppas att dom kan lösa det så fort som möjligt man vill ju gära ta del av artikeln också som sagt.

LinaK
0

#8 Jo precis. Det är ju lite trist när det handlar om någonting man vill läsa. Har du internet explorer som webbläsare? Använder man sig av firefox så kan man se artikeln märkte jag nu.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Lenas-bus
0

9,Jepp det har jag,men jag inväntar värd eller medis och hoppas att det ska fixa sig snart….Flört

Kickan90
0

stängde er iFokus av igår kväll också?

jag kom inte in på 10min :O

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Lenas-bus
0

11,Vet inte jag pluggade och var inte inne så värst mycket,men idag är det seeegt som tuggummi emellanåtFlört,har du frågat på support?

Kickan90
0

#12 nej det har jag inte men, får snart göra de för min artikel går ej att ändra till normal text istället för understruken xD haha!

e de niklas som jag ska kontakta?
för varjen jag eller sajtvärden/medarbetarna på rexkanin kan ändra för det blir bara samma sak när man sparar xD

Medarbetare på

[Forest]
0

11, något knäppt var det ifår märkte själv det. Jag skulle bara in o spana lite snabbt fick bli glo lite på blocket (letar efter hallmöbel) Flört

Kickan90
0

#14 haha ja trodde först att jag inte hade något internet men det vara bara iFokus som inte fungerade och nu är det lite trögt med laddningarna mellan trådarna/forumen den bara laddar och laddar ^^

haha okej, blocket e alltid bra att titta på när man har tråkigt ^^

Medarbetare på

AnneN
0

Tack för att ni säger till då det blir något fel, detta är ett fel som kan uppstå om man kopierta text från tex word direkt till iFokus och felet uppstår då endast för de som använder internet explorer medan alla andra webläsare klarar att läsa sidan.

Det är iallafall fixat nu så ni kan läsa den mycket bra artikeln Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Kickan90
0

#16 okej, jag behöver skriva i word för att se hur jag vill ha texten och sedan kunna klistra in..

hmm.. måste jag då skriva om allt igen? :O
för understrecken e fortfarande kvar xD

Medarbetare på

AnneN
0

#17 Jag brukar göra så att först skriver jag allt i word, kopierar sedan till notepad, då försvinner alla koder och sånt från word och man kan kopiera in texten till iFokus, men man får fixa till formateringar som tex rubriker mm igen.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!