Denna valp
Jättefin! Gissar på shih tzu, apso och yorkie :)
#3 hihi, tackar. Rätt så nära.
Hon är 50% Phalene, 25% Lhasa apso (som du gissade på) och 25% Pomeranian. Perfekta sällskaps/familjehundar alla tre. Väldigt snabblärd har jag märkt då hon kan sitt redan nu.
Haha oj då, tyckte inte hon såg ut som pomeranian eller phalene alls, men det är ju det som är det roliga med blandisar.
Kan tänka mig att hon är en riktig mystjej, helt fantastisk söt är hon!
Söt liten pälsboll :) jag trode det var lite papillon i henne och Phalene är väl samma ras som papillon fast neråtöron? Jag hade aif gissat på , shitzu o papillon o någon liten spets pga svansen :)
Alla tre raserna i henne har en uppåt pekande svans. Pomme och Phalene har mycket lika svansar. Alla tre raserna är kända för att leva länge ca 13 år.
#6 Tackar! Helt rätt, phalene har nedåt öron.
#5 Hon är helt underbar och totalt okomplicerad för att vara valp. Tuggar enbart på sina leksaker och inget annat utöver det, hon kissar/bajsar iofs inne från och till men det hör ju till liksom när dom är små.
Shit vilken kopia av min som liten
helt underbart söt 
min är papillon/york/dv.pudel…
8-veckorsbild:
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
16-veckors:
/Ingalill
ja dom var verkligen lika :)
Åh, dom var lika. Ska bli kul och se hur hon utvecklas.
En 16-veckorsbild på Åskar har du ovanför:) Han ser fortfarande ut så där fast utan valputseendet;)
Här är han en hårding med lill-husses mössa på sig så huvudet ser hoptryckt ut;) (taget förra veckan)
/Ingalill
#13 Vilken söting…hihi. Ja, dom är lika fortfarande.