Hundtränare, hjälp!
Jag behöver verkligen hjälp. Min hund bet en människa idag & jag behöver någon som har stor erfarenhet av vaktiga hundar. Kan ni rekomendera någon som finns i stockholm-uppsala området som har erfarenhet av stora osäkra hundar? Ja, han har osäkerhet i sig och är jävligt vaktig i hemmet emot främlingar. En dålig kombination om ni frågar mig. Han är inget monster och jag älskar honom av hela mitt hjärta. Jag behöver hjälp med att veta hur jag ska få bukt med det här, hur jag ska hantera honom i sådana här situationer så att det som hände idag aldrig upprepas igen Jag vill ha så många tips om hundtränare som möjligt.
Här är en länk till väldigt bra hundpsykologer,hoppas du hittar något där http://www.immi.nu/

Tack!

Om du kikar i sajtens länksamling så finns det kanske någon instruktör där med i din närhet.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Hej
Har en stor erfarenhet av hundar här men bor tyvärr kanske lite långt bort 20 mil till stockholm
Annars finns kunskap här
Jag är hundtränare från Norrköping är bra på agresiva hundar så alla som behöver hjälp kan kontakta mig.
Besök även min hemsida för mer info www.hundcoachpeo.n.nu
Har samma problem, dock har inte min bitit
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
6,Om ni inte gjort det så börja alltid med en ordentlig koll hos vetten så kan man utesluta att hunden har ont och gå vidare därifrån.
5, är du utbildad för det såg jag inte på hemsidan… titta lite snabbt bara så kan ha missat det. 

Lycka till och hoppas du får bukt med det!