Lite tankar....
Tänkte på en sak idag…..en hundägares liv är inte alltid en dans på rosor,men man älskar sina hundar för den dom är ändå
Skriv gärna ner flera tankar om ni vill

Jag håller helt och hållet med dig :)
Ja det är inte alltid en dans på rosor. Det märktes för ett par dagar sen då jag åkte på en riktig influensa och hade 39 graders feber trots att jag ätit värktabletter. Jag fick snällt traska ut och rasta Shanti ändå. Jag älskar min lilla pluppa så mycket att jag struntar totalt i mig själv….men det är ju trots allt mitt egna val att vara hundägare och det handlar ju om uppoffringar. Man får ju så mycket tillbaka. 
Oja Lena du har så rätt. 

#2 jo men exakt. jag var hemma från skolan i fredags, men fick ändå gå ut med hundarna :P Och idag var väl inte världens bästa väder då det spöregnade och var +grader så det var slaskigt, men vi var nere på klubben i 5 timmar^^
vissa tror att livet är en dans på rosor, men de glömde visst taggarna ^^
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
Uppfödaren sa klokt ord - Pengar kan köpa en fin hund, men bara vänskap kan få den att vifta på svansen. Detta sa hon sist vi var på fika. Tycker den stämmer så väl, hon hade en bok där det fanns lite klocka "hund ord"
6,Sant här kommer en till som jag alltid fick höra när jag hade mina yorkar….det är ett väldigt litet paket med MYCKET hund i

#6 gud vilket bra ordspråk!
#7 haha ja det stämmer ju också ;) likadant med min cavalier/cocker ( kanske inte sååå liten ) men hon har sjuuukt mkt energi :D
7 oja de är mer hund än många tror.
En tanke eller mer fundering. Varför tror så många att just rasgrupp 9 som Skk har sällskapshundar bara är just sällskapshundar. Ofta ser man dessa klarar av mycket i träning, både fritid o tävling. Jag tror många skaffar just sällskapshundar o vet inte vad de igentligen har i kopplet pga det.