Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etiketthundar-i-media
Läst 2038 ggr
Lenas-bus
0

Kolla länken

Och berätta vad ni tycker,själv tycker jag det är intressantFlört

http://www.aftonbladet.se/webbtv/

AnneN
0

Då jag följer länken så kommer jag till en stor grå ruta där det laddar och laddar och laddar, men händer inget… Vad är det vi ska se?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
0

får upp olika klipp ;)

PetraKarin
0

Du får nog skriva vilket klipp man ska klicka på för man får inte upp något särskilt klipp genom att gå på länken…

Lenas-bus
0

Konstigt jag ska se om jag hittar den igenObestämd

Lenas-bus
0

Nu funkar det för mig,hoppas det gör det för er med? 

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8408750.ab

[nataschaj]
0

Jag blir så trött!!!!!!!!!

Jag hatar verkigen jägare, att döda 20 vargar är för mycket!!

Klart som f** att vargen dödar älgar de e ju deras mat! lika så att dem dödar deras hundar!, dem får ju stjylla sig själva när dem släpper dem!

Å sen att dem har de lättast å stjuta älgenm utan hund, ja då e de rätt åt dem om dem tar med sig sina hundar ändå!.

Jag hatar detta landet å ja hatar jägare…….

blir förbannad på sånt hära å ja hoppas dem lyckas med de dem ska göra! (rapparen å deras folk) Tycker de e bra att dem står ut…

Agilis
0

Wow, det där stjälper ju snarare än hjälper. Jag ser människorna på bilden som lika korkade som folk som inte vill ha varg alls.

PetraKarin
0

Jag gillar det inte. Det är överdrivet, kränkande och utan bra tydliga argument.

Men samtidigt gillar jag att de på ett starkt sätt väcker debatt i frågan…

[Forest]
0

Tyvärr lät väl inte killen så där jätte smart. Men tycker det är bra att de iaf försöker väcka kännslor och få andra att hänga på anti-jakt på varg. Vi hade mycket varg förr men som vanligt så dödas djur som skrämer folk o som skadar boskapsdjur mm. Jag såg ett jätte bra pogram ang vargen utplacerade i  Yellowstone, där såg man alla fördelar som vargen gör, bla var det kadaver som vargen lämnar efter sig det var mängder med djur som annars svalt ihjäl råvfåglar,räv,fåglar mm mm Så fördelen med att ha varg är större än att inte ha varg.