Valpbilder

Okej, nu får ni stå ut med lite bilder (a) Om jag ska lägga in en bild måste jag lägga in fler :P
Men börjar med Minna som 8 veckor :)

På Sally måste jag scana in bilder, hehe det var ju 11 år sedan hon var valp. :) Men det kommer snart :)

Åh herregud, jag dör så söta alla är!! 

Eller 5 var han nog där.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
7 vad är det för ras/er? Ser väldigt söt ut :)
9 Oh jag har inte sett Pumi valp irl tycker de ser så söta ut :
18 Himmel 5 mån ser nästan färdigväxt ut där
måste växa snabbt som tusan.

#19 hihi men det är ingen pumi ^^ det är en Puli. :p Men ja dom är riktigt söta och gosiga :D

#22 haha okej :) Jo Pumi är ju lite vanligare än Puli :)
#15 Åhhhhhh. Prillan minns jag nog. Gulletrollet.
#16 Jösses vad liten du ser ut!
#19 En blandning av pudel och chines crested powderpuff :) Tack!
25 tycker han påminner om även terrier-ras i sig. Väldigt söt ser ut o vara en tuffing :)
Ja jag är lite osäker på om jag verkligen fått reda på hela rasen då många inte tycker han ser ut som en sån korsning som han ska vara.Haha jaa han är en tuffing! Jag har nog aldrig älskat att djur så mycket som jag älskar honom! :)
Jag kan skicka en ny bild på honom här så kan du se skillnaden på honom från valp till vuxen (tre år) :)

30,Sju veckor var inte det lite tidigt?jättesöt var hon förövrigt
jo, det var det. men ägarens son (då bara någon månad) hade blivit allergisk :( och hennes syskon hade redan åkt. så jag såg på sonens bästa
jag fick även se att han fick utslag under den tid jag var där, vilket var ca 30-40 minuter.
tack så mycket
27, Han är itne så lik :) och jag tycker du klipper han jätte fint med :) Där ser han mer ut som en kinesblaning och pudel o kines är ganska lika kroppsmässigt med. Tycker han var jätte söt även som valp :)
34, ja då är han nog den blandningen. Man kan aldrig bli helt säker tror jag. Tack så mycket, fast där var han ganska vildvuxen i pälsen! Hehe :)
#38 Guuud vad söt han är lilla Kenzo! 
#40 det är en tik xD haha!
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
Haha ojj då! :P
Så söt Hon är! 
Det är ju farligt att titta i sånna här trådar!
Fasligt söta Valpar :D
# 43 Ja visst är det alla hundvalpar är bara sá otroligt söta máste säga att man blir rätt sugen pa att skaff valp igen 
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html
Precis :D
#42 hennes namn lurar lite ;)
#44 ja visst e man sugen, men att göra en hundrumsren e man väl minstsagt sugen på nu när de är snö ute xD
#46 haha det har du sá rätt i, har en kompis som precis har skaffat valp och att fá dom rumsrena är inte världens enklaste nu när det är sá mycket snö. Enklare med sommarvalp =)
#47 ja precis ;) så är den så gott som rumsren till vintern ;) men visst är det härligt när man ser på allas Valpar!
#47 ja precis ;) så är den så gott som rumsren till vintern ;) men visst är det härligt när man ser på allas Valpar!

Mitt hjärta Mixa, 8 veckor gammal.
#50 Mixa är verkligen en riktigt gullegris pá bilden! 

#51 Taack :)
Diezel som liten plutt 
#57 Hahaha så söööööt :P Vill knipa henne i kinderna :P
58 ja visst är hon söt, tycker det kortet ser lite roligt ut hon ser lite mallig ut :) Hon är ju jätte glad liten sprallig hund :)