Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: valpar-avel
Läst 2133 ggr
localoca
0

valparna kan komma när som!!!!

jag är faktiskt lite nervös, det måste jag säga. men de är nog dem flesta när de väntar sin första kull :) jag har gjort allt i min makt för att dt ska bli bra

62 dygn har gått nu och jag kan bara vänta. tjejen mår bara bra, fortfarande lika pigg, men vill inte busa. att kela däremot är något hon vill. är bara svårt att klia henne på magen nu när hon har stora tuttar

ja, jag kan inte göra något, men det ska bli SÅÅÅ kul när de väl kommer. de kan se ut hur som helst ju! det värsta är att man inte kan förspå deras framtida teckand. pappan var kolsvart som nyfödd men ser idag ut som en schäffer. den ljusaste i hans kull var beige men är idag gråbeige :P

jaja, de kommer väl inom de närmsta 28 timmarna… har jag tur så får jag sova inatt med!

kramisar

Gonee
0

Åh va spännande.. Vill oxå uppleva det igen..

Min tik fick sin första kull i sept och dte va det mest spännade jag någonsin varit med om.. Hon fick valpar  61 dygnet så lite tidigare än jag förväntat mej.. men det va jätte kul att få vara med..

Lycka till till både dej och tiken :)

AnneN
0

Håller tummarna för att allt ska gå bra med valpandet!

Vad är det för blandning?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

SundblomMaria
0

Lycka till!!!

[Forest]
0

Lycka till håller tummarna för allt går bra Glad

localoca
0

1# min första egna kull så det är klart att allt är spännande just nu!!!

2# huskymix

3+4# tack

kan meddela att dem inte kommit ännu, men tempen är på väg ner så de kommer nog under dagen. chansar på senkvällen

[iurochskur]
0

Åh, vad spännande! Håller tummarna här hemma.

localoca
0

inga har kommit ännu :(

Ida94
0

Håller tummarna för att allt ska gå bra. :)

twinkime
0

háller tummarna för att allt skall gá bra med valpningen och allt! Flört

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Mymlan
0

Några Valpar än?

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

[iurochskur]
0

Ja, nu sitter jag som på nålar härhemma. Har dom kommit?

localoca
0

10 och 11# vad kul att ni är spända!

valparna har inte kommit ännu :( MEN de kommer inom kort. igår, vid 21 började hon andas tungt för att sedan flåsa vid 22- jag somna.

när jag kom hem efter ett möte idag (kunde ej avboka) så har hon även börjat darra och inte velat gå ut. hon har inte heller velat äta något men druckit lite. tycker även att magen ändrat lite form

så de kommer snart :D:D

vi börjar tröttna på att gå och vänta! jag är totalt övertrött efter att legat vaken halva nätter i en vecka!

då det är dag 65 har jag rådgjort med min moster (uppfödare i mindre skala) och eftersom hon börjat visa tecken behöver vi inte vara oroliga

[iurochskur]
0

#12 Spännande!

[Forest]
0

12, :) jag har vakat över hästar o jag vet hur pajj man blir men det är ju lite charmen med att skaffa "smått" :) Håller tummarna för att det går bra

localoca
0

14# tack :D

localoca
0

till alla som skrivit!

håll koll på blandrashundar som jag kommer uppdatera under kvällen. rubriken är NU KOMMER DEM

hon har nu fått värkar och vattnet har gått om man säger så