Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 2373 ggr
AnneN
0

Gott nytt år!

Vi önskar er alla ett gott nytt år! Och hoppas att de hundar som är rädda för raketerna får det så skräckfritt som möjligt.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

twinkime
0

Jag önskar allesammns en trevlig forsättning pá det nya áret! Med nya möjligheter och nytt äventyr. Som sagt man vet aldrig vad som kommer hända 2011!  Flört

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

[Forest]
0

Gott Nytt År alla!

Här har vi en lite rädd hund men tvn på och fördraget för fönster. Och vadd i öronen D.A.P verkar funka bättre i år hon ser väldigt lugn ut redan vart smällare ute :S Så hon vände vid dörren, jag hoppas hon vågar kissa ute ska snart ut igen innan det smäller med o mer o mer o mer.

Jag kan ge ett tips till Alla som inte har för rädda hundar. Gå till skyttebana o träna in skottljud där givetvis på avstånd i början för att sen jobba sig framåt för varje gång man är där. Har bokad tid med grannen som är jägare samt luftpistol-tävlande person att vi ska träna detta med Enja.

Ida94
0

Gott nytt år alla :)

Jag har ju en hund som är livrädd och hon börjar redan blir rädd. :(

[iurochskur]
0

Gott nytt år alla!

[imaginepeace]
0

Gott nytt år allesammans!

Sitter här hemma med en liten tjej som skakar och dreglar och inte kan sitta still. Mitt nyårslöfte är att under 2011 träna bort Vildas skotträdsla. Det blir att ta det lugnt, men vi ska nog klara av det Glad

AnneN
0

Nyss varit och gått en sväng med tokhunden och sett på fyrverkerierna, har aldrig sett någon annan hund som blir så lycklig då det smäller, tjuter och sprakar!!! Resten av våran "lilla" skara djur bryr sig inte alls om att det smäller där ute, men då det smäller som mest går Velvet inte att ha inne för då är risken att hon far genom fönsterrutan!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
0

Gick ut o kissa vid 20 i 12. Var lugnt så Chanel han kissa o busa lite men sen var det en liten smäll, hon sprang till dörren o då är det bara att gå in med henne. Tur var dottern med o följde med henne eftersom Enja behövde bajsa. Det kom flera stora raketer Enja lekte som att det var inget ute. Men jag tog in henne iaf och vi titta från fönstret, jag titta på raketer o enja titta på husse o lillmatte som var ute Flört

[Vargnatt-]
0

Gott nytt år på er Glad

Aramis har klarat sig bra med raketer tidigare år, men i år vid tolv blev det alldeles för mycket för honom trots att vi var inne med tv på hög volym så jag tog med honom till badrummet i källaren så vi började vårt år där nere med musik och tog det lugnt.

[Ronon-m]
0

Gott nytt år! :)

Ozzi bryr sig som tur är inte om fyverkerierna. Han satt i mitt knä i sängen och tittade på medans det smällde och blev färglatt i himlen Glad

Fridaaaa
0

Detsamma och god fortsättning!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.