Oj vad konstigt
Igår kväll så gick Shanti in i sin transportväska som hon har som sovplats i vårat sovrum. Efter någon minut kom hon i ilfart utspringandes och pep som om något skrämt eller gjort illa henne. Hon sprang ända in i vardagsrummet innan jag fick tag i henne. Hon hade inte ont när jag kollade igenom henne. Och inget finns i väskan som hon kan ha gjort illa sig på. Så skumt att hon gjorde så här. Någon som varit med om liknande?

Hon kan ju ha bitit sig i tungan lite lätt bara eller så blev hon rädd för ingenting. Har varit med om det ett par gånger med mina hundar. Om det inte händer flera gånger så var det nog bara en tillfällighet som du inte behöver oroas av. :)
Söt är hon, din lilla tös!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Tack Trollhassel!
Hur gammal är hon?
Hades fick ibland "träningsvärk" efter han hade legat ner. Då kunda han yla till då han reste sig, och sen såg man inte mer.
Antingen kan det varit som #1 och #3 skriver, kanske magknip/gaser i magen(?) något sådant som gjorde ont men som är "naturligt", eller så såg hon "spöken". Som hästägare är man van vid många "spöken" xD
Men gör hon det inte upprepade gånger så skulle jag inte oroa mig! =)
Hakuna matata!
#2 Kan även vara mardrömmar, har en kompis hund som ár livrädd när han vaknar p g a att han har drömt mardröm. Eller som det ovanstáende inläggen skriver gaser eller att hon bet sig i tungan. Men hoppas att det bara var engángs händelse. Annars skulle jag nog titta upp sá hon inte har ont nágonstanns
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html
Hon kan ha fastnat med tassen i något, tex täcke eller filt i buren och blivit lite rädd. Hänt så med min hund några gången :)
#6 tror på denna teori eftersom jag såg att hon tuggat sönder filten och det låg tråd i buren.
#7 Då är det nog det som hänt! :)