Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 2444 ggr
Karmatarerskanise
0

Hur länge ensam?

Hur länge brukar din hund/ar vara ensam/ma hemma per dag?

twinkime
0

Brukar ta med min underbara Alfons i princip överallt, brukar inte lämna han ensam hemma. Men ibland när han inte kan följa med stannar han hemma. Fast oftast är det alltid ngn som vill passa honom. Flört

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

[iurochskur]
0

Jag tar med Shanti överallt, men hon är ju än så länge bara 4 månader. Vi har ensamtränat med goda resultat. Men som #1 sktiver så ordnar sig det alltid med hundvakt.

spikes
0

Mina hundar är sällan själva hemma,dom dagar jag pluggar i skolan åker husse hem både frukost och lunch så det längsta kan kanske bli 2-3 timmar 1-2 dagar i veckan.

Denna kommentar har tagits bort.
[Forest]
0

vi har gräns här på max 4 tim, men det är sällan dom är själva här. Julafton var dom hemma 4 tim men då gick även grannen ut med dom efter 2 tim.

[imaginepeace]
0

Jag är sjukskriven så jag är hemma med Vilda på dagarna. Nån gång går vi på bio och då får hon väl vara själv typ 2-3 timmar. Min sambo kommer kunna ha henne på jobbet sen om det behövs Glad

[Ronon-m]
0

Ozzi brukar vara hemma ensam 4-5 timmar varannan vecka :)

Gonee
0

Då jag är hemma på dagarna så har hundarna slippit att vara ensamna regelbudna tider. Jag jobbade ett tag och då fick Alexa vara hemma 6 timmar varje dag då va hon ca 8 mån.. Men sen dess har jag inte jobbat.. Varit mammaledig och plus att jag ska vara det i ett år till snart.

Vi har dom ensamna då vi ska hitta på något där dom inte kan hänga med.. Brukar inte bli så många timmar.. Men ca 6 timmar om veckan är dom ensamna..

localoca
0

4-6 h beroende på vad det är för något. Jobb/skola/handla så är hon hemma annars följer hon nästan alltid med mej :)