Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: hundfoton-filmklipp
Läst 2928 ggr
[Shaiya]
0

Så olika men kompisar för det.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Man måste inte vara lika för att kunna leka…

[Shaiya]
0

…Eller mysa för den delen heller Kyss

Fridaaaa
0

vad sött:P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Shaiya]
0

Jo dom är lite söta när de ligger i sängen och naggar på varandra … De är som två människosyskon och låter aldrig varandra vara ifred samtidigt som de alltid myser med varandra. Flört

twinkime
0

#0 Dom ser ut att triva bra ut tillsammans, verkligen kul att se när  2 helt olika djur fungerar sa bra tillsammans.  jätte härliga bilder! Flört

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Workingdog
0

Ååh vad fint :D

Lite liknandemed våran förra hund och förra iller :)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

[Shaiya]
0

Åh vilken söt pastell iller och hunden var söt för den delen också! Skrattande

Ja det är verkligen härligt, en speciell känsla när man ser två djur av olika arter komma så bra överens. Här hemma kommer både illrar,katter,hundar och degus(typ råtta) överens vilket är både en lättnad och otroligt vackert.

monsi
0

Vilka minnen det där väckte våran gamle blandis o våran iller lekte som tokar o hjälptes åt att gräva fram sulor ur skor mm.

Hörde dem alltid o när det blev tyst viste man att nu var det något på g som de inte fck göra.

Kul att se när olika djur kommer överäns, busar o myser.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

spikes
0

SöttKyss

[Forest]
0

Underbart sött Flört

[Shaiya]
0

Skrattande

Workingdog
0

#6 hihi ja, dom älskade varandra :) Fast dock kunde inte dizel ( illern) bo kvar pga att hon typ hatade min pappa. Hon bet honom så fort han kom in och så..

Ja det är jätteroligt när dom kommer överens :) Här hemma så klättrar råttorna på hundarna och kaninerna och hundarna leker :P

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

[Shaiya]
0

Åh vad synd. I mitt hem får resten av familjen anpassa sig till Dexters illerns behov och lära sig duscha med dörren stängd då Dexter älskar att leka och bitas lite för hårt i duschen men utöver det är jag lyckligt lottad att jag fått tag i en sån snäll pojke!

Karmatarerskanise
0

Kul att se :)

[Vargnatt-]
0

Vilka härliga bilder Glad

monsi
0

Så här sg det ut här hemma när Häxan var liten.

monsi
0

En bild till när hon blivit lite större

Anothername
0

Det är riktigt härligt :D

Här är bild på vovven min och yngsta katten som äntligen har börjar komma överens :D

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

[Shaiya]
0

Tyvärr har min hund Lexie blivit lite inte rädd men misstänksam? näe.. men hon är lite osäker på katterna efter att våran ena katt promenerade upp på henne och började mjölktrampa och spinna på henne **det! var förfärligt farligt ;)

**Men hon har börjat komma över det nu så snart ser jag väl mina hundar och katter mysa ihop igen men tills dess får illerkillen Dexter hålla henne sällskap

Anothername
0

Hehe ^^

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé