God fortsättning på er alla!
Vi har haft en underbar jul hittills med alla söner och vovvar samlade runt oss
.
Visst var det ett äventyr att åka till Malmö och hämta äldsta grabben dagen före jul i snökaoset,men jag körde och måste ju säga att det var lite kul och en och annan utmaning är sånt jag gillar
.
Må så gott,avslutar med Spikes paketöppning!
God fortsättning pa er med, Ja har hört att det är mycket trafikproblem i all snökaoset fast nya utmaningar är alltid kul. Här i peru är det tvärtom för varmt med 28grader.
God fortsättning! 
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html
God fortsättning på er med! =D
Hoppas att snön försvinner nu efter nyår:) Fast då blir Lillan ledsen men inte matte:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God forsättning Alla!
0 får spike killen öppna paket i mattes o husses säng vilken lyx :) Här hänvisa jag hundarna flera gg att gå ner från soffa o sängen o visa deras bäddar. Det vart två glada hundar och 179 småsmå pappersbitar runtom bäddarna som åt märgben. Sen fick Chanel ett reflexkoppel från ÖB och Enja fick en liten jobbig pipleksak som uppskattas av henne. Chanel gillar inte leksaker så pipisen får enja ha för sig själv.
1 Oj är du i Peru gott med värme, det saknar jag lite
Hoppas du får trevlig semester antar det är semester 
3,Klart dom får blir ju inte mindre skräpigt i hans bädd än vad det blir i min säng,har jag en gång låtit dom få vara i sängen så är det så,den enda gången dom visas ner är om jag ska bädda den….
4 :D ja du eftersom det blir lite fläckar efter märgbenen så är jag ganska envis på att ha ner dom från säg/soffan fick tvätta soffan förra gången eftersom chanel gick o o gnagade o lyckades göra lite fula fläckar 
#3 Jo lite semester kan man behöva ibland, tack sa mycket
Hoppas att ni I Sverige ocksa har det bra.
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html
5,Aha själva har vi skydd både över soffa och säng som är lätt tvättade
God fortsättning!
Nu är julen över och det är jobb som vanligt ända fram till torsdag middag.
Det har varit en härlig helg med hela släkten samlad. Underbart att se småbarnen när de packar upp sina julklappar.
Vovven däremot uppskattar inte längre när huset är fullt av folk. Det märks att han börjar bli börjar bli en gammal man. Inte lika mycket "full rulle" och bus utan han sover mycket och äter sämre. Men han är 12 år gammal så han har all rätt att få ta det lite lugnare. <3
Zabelle
8,Skönt att höra att ni haft det bra,kan inte din vovve sända lite tankeöverföring till våran 13-åring härhemma då?,han har störtskoj alltid! finns ingenting han inte är med på
God fortsättning!
..alla vovvar, mattar och hussar! 
God fortsättning till alla, både djur och människor här inne