Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 1984 ggr
Karmatarerskanise
0

Skönt med snö

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara säga att det är skönt med snö. Då slipper man komma hem med hunden på detta vis ;)

Vosjes
0

Vilken lort gris du har där!
Själv brukar vi se våran hund i lika dant skick fast hon är vit.

Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

[Forest]
0

Söt liten lortgris  :)

[rightPAW]
0

Gud vad fin!Kyss Vad för blandning?

Karmatarerskanise
0

Schäfer och new foundland Glad

[rightPAW]
0

#4 Verkligen jättefin! Visar jag mamma är risken stor att hon kommer och hundnappar honom/henne! Hon älskar schäfer och nuffe så det blir väl dubbel kärlek på skönheten!

Har du någon bild där han inte är lika skitig? Flört

Karmatarerskanise
0

JAvisst, Här kommer en

Karmatarerskanise
0

En till

Karmatarerskanise
0

Karmatarerskanise
0

O en till ;)

Säg till om du vill se fler

[rightPAW]
0

Guud vad snygg han är!! Kyss

Karmatarerskanise
0

Tack :)

[Ronon-m]
0

Haha jaa snön räddar en från all lera! Min hund är desutom vit/ljusgrå. Hemskt när det är lerigt ute :)

spikes
0

Till TS..Välkända fina bilder,men är det din hund fortfarande?

Karmatarerskanise
0

Vänta nu här, brukan inte du propsa på att man ska skriva det # nr man skriver till? Vem pratar du med?

spikes
0

14,Jodå det brukar jag och jag ber om ursäkt för att jag var trött och missade det,så nu är det fixatSkrattande,frågan kvarstår dock….

Karmatarerskanise
0

Hurvida Hades är min eller inte, spelar ingen roll i den här tråden, ser inte hur det är relevant.

Undrar någon mer om Hades får man gärna skicka ett PM Glad

[rightPAW]
0

#16 Jag tror spikes menade inlägg #12 då hon skrev 12 på det svarande inlägget :)

Karmatarerskanise
0

#17 Om du läser inläggen så ser du att det är till mig. God jul :) Snart kalle anka :D

[rightPAW]
0

#18 Oj, såg det nu, ursäkta missförståndet.

Jaa det är så mysigt! Diezel lullar runt och tycker det luktar såååå gott i köket, men han får då nöja sig med nån köttbulle och sin vanliga mat till middag Flört

spikes
0

16,Såg nu i en annan tråd att han inte är din längre så jag behöver inte pm,a;-),du kanske ska ta och tänka på numret på inlägget själv eller?.

19,Har ändrat mitt nr i mitt inlägg nu.

[Forest]
0

Vad fin han är :)

Karmatarerskanise
0

#20  Duktigt :)
Jag skriver bara nummer då det inte är självklart vem det är jag skriver till. Påpekade ditt eftersom du så ofta säger åt folk att använda nr. Var lite roligt att du själv glömde det :)

#21 Tack :D

spikes
0

22,Åhh vilken tur att du fanns här precis när jag råkade ut för den mänskliga faktorn och vad duktig du var som såg detSkrattande,låt du dom tala om det för mig då i stället för att du för deras talanSkrattande,kul att jag kan förgylla din tillvaro lite dåSkrattande,som sagt tänk på det själv ocksåFlört.

Karmatarerskanise
0

Hoppas allas julhelg blev som ni önskade Skrattande
Min blev bättre än väntat!

[rightPAW]
0

Min var inte riktigt så kul som jag hade hoppats men helt okej, fick bra grejer i julklapp iår :)

Hände  det nått speciellt då eller ? Skrattande

Karmatarerskanise
0

#25 Blev firande med fler personer än väntat och mitt humör har varit på topp :)