Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 2715 ggr
[Ronon-m]
0

Julklappar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag blev det till att slå in Ozzis julklappar. Det blev ett grisöra en liten boll och ett gosedjur. Han tyckte det var jätte intressant eftersom han inte fick ta någonting och han verkligen förstod att det var till honom. Han tog gosedjuret och bollen flera gånger så jag fick stänga in honom lite fort medans jag slog in allt :)

När han sen kom ut så sprang han direkt till granen och böjade öppna sitt grisöra. Så det fick bli till att lägga den i julstrumpan så att han kan öppna den imon morgon :)

Det ska bli såå roligt att ge honom allt imorgon! :D

twinkime
0

Det later som att han kommer bli väldigt glad över sin julklapp med massa Härliga saker.  hehe tror sákert att han ocksa längtar tills i morgon Flört

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

[Ronon-m]
0

Ja han älskade verkligen allt idag så imon kommer han nog vara riktigt glad när han äntligen får alla saker! Han kommer nog vänta glatt vid granen imorgon Skrattande

[Forest]
0

Jag har slagit in med paketen idag o ett sa ju PIP swish sa det så hade jag en liten Enja vid fötterna :) Jag har köpt märgben de ligger inslagna i frysen kylskåpet och så köpte jag vanliga raka ben med. Vill ha säkra paket o äta då vi åker imorgon och är borta 4 tim grannen tar ut vovvarna efter 2 tim så de får en promenad. Vi är bara några kvarter bort :) men det är liten lägenhet och lite livliga barn som kommer så vovvarna är tryggare hemma.

0 Vilken söt liten tomte du bjuder på Flört

[Ronon-m]
0

Hha jaa dem duker fort upp när man slår in deras julklappar!!

Tack så mycket. min alldeles egna lilla tomte! :)

[Ronon-m]
0

Hha jaa dem duker fort upp när man slår in deras julklappar!!

Tack så mycket. min alldeles egna lilla tomte! :)