Julklapp till sin hund?
Hej :)
Jag vet inte vad jag ska köpa till min hund till julklapp, och sen fyller hon också snart år (hon fyller år i februari). Så har ni något förslag på vad man kan köpa till henne i julklapp och i present? :)
Mina ska få ett varsitt stort oxben plus ett gäng märgben,inte alla på en gång dock
Aramis får en ny leksak som jag slagit in så han får slita upp paketet också, dubbelt kul tycker han då 
Chanel får leksak,halsband o märgben
Enja får täcke,leksak o märgben. jag tor att märgbenen är det som kommer vara poppis 
2,Haha precis och tejpar gör jag som attan hehe
4, bra tips då ska jag med ge välintejpat o inslagna märgisar 

Tack för förslagen, men jag tror inte att min hund vill ha en leksak för att hon busar inte så ofta med leksakerna hehe. :)
har köpt en jacka och en leksak till henne

#TS Jag har köpt en ny Stor bädd till min vovve samt en spårkurs som både flickvännen och hunden kommer ha nytta av :)
Ska ge Lillan något hundgodis ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
jag glömde fiskstrips och märgkex och en hundbur

ger inte julklppar/födelsedags presenter till något av mina djur eftersom de inte har någon som helst aning om att de fyller år eller firar jul.
De förstår helt enkelt inte innebörden av att få presenter 1-2 gånger per år. Köper hellre spontanta "presenter" till dem då och så.

Tack för erans förslag alla :)
#11 Självklart gör de inte det, men jag (och många andra) tycker ändå att det kan vara kul att följa traditionen. Små bebisar ger man också julklappar, fast inte förstår de att det är jul!
11,Vad är skillnaden?,för mig är ju skillnaden den att ALLA nära och kära inklusive hundarna finns i min närvaro och därför SKA alla vara inräknade vid just ett sånt tillfälle i allt.
13 Precis,sen är det ju så kul att se dem öppna paketen som dom får jobba med,bra huvudarbete på julafton

#14 Skillnaden mellan vad?
Jag har inget emot människor som ger julklappar till sina djur (eller bäbisar), men jag gör det inte eftersom det, för mig, känns som ett sätt att förmänskliga dem (djuren). Sen vad andra gör det är upp till dem.
15,Ok då missförstod jag ditt inlägg för det lät på ett annat sätt när man läste det,ursäktar mig för det

#16 Ingen fara. Det är lätt att misstolka/missförstå skriven text!
slår inte in presenterna till mina hundar :P
Deras julklappar kan ibland vara någon blötmat, tuggben, nytt koppel/halsband/täcke eller som iår får de varsin ring där de sitter fast en tennisboll. Haha så rörigt det låter men hoppas ni förstår annars lägger jag in en bild ;)
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
Diezel ska få leksak och märgben i julklapp, i 1årspresent 27de Dec blir det nått gott,aktiveringsboll och dragsele :)
#18 Hihi, det gör inte jag heller, det är ändå bara jag som får öppna pappret ändå
#20 haha, jasså är de för att du ska känna att du har fler presenter? ^^ haha
#19 ja på sin födelsedag så ska man ju få något riktigt gott också ;)
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
Troja ska få ett märgben och tennisbollar :) Väldigt uppskattat kan jag säga!

#22 Ett ben kan jag ju köpa till min hund, men en tennisboll vill hon inte ha (för att hon busar inte så mycket med leksakerna). :)

Mina hundar ska få massvis med julklappar!
#22 Angående tennisbollar ska du tänka på att när de bli slemiga kan de bli väldigt slippriga och fastna i halsen/gomen på en större hund så var varsam och torka alltid av bollen! :)
Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur
Oj Julklapp till sin hund aa det blir skor sa han slipper frysa och en tjock vinterjacka kanske nagot ben ocksa 
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html
#23 Menade att det är uppskattat av min hund :) Blev lite fel men det var även menat som ett tips 
#24 Tack för tipset! 

#25 vinterjacka det var ju ett bra förslag. :D
#26 Okej :)
Var och köpte julklappar igår, Diezel fick märgben, en leksak som han fick igår
som han fullkomligt älskar! Och mamma och syrran köpte varsitt ben med leversmak åt honom.
Har ni andra handlat ännu?
Jag handlade julklapp till Shanti igår, blir mera idag. Hon ska få en grön sak med fyra ben och en tomteluva samt pipljud i och en skallra i kroppen, så hon kommer både kunna pipa och skallra med den. Sen blir det ca 4 st tuggben.

Idag så har jag handlat lite godis till min hund (hundgodis då
).