Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etiketthundfoton-filmklipp
Läst 3654 ggr
Ida94
0

Långhårig collie/labrador, bild?

Hej!

Jag blev nyfiken på hur en långhårig collie/labrador ser ut en blandras då mellan dom två olika raserna (om det är någon som har en sån blandras?) . :)

Om det blev fel grupp så får ni ändra!!

[Forest]
0

Hoppas nån har bild för jag har kände en sån blandning för många årsen. Hon iaf var itne långhårig utan mitt i mellan kan man säga :) Väldigt trevlig tik som vallade jätte bra och andvändes till det :)

Ida94
0

#1 Det hoppas jag med. :)

Om någon har något att säga om denna blandras så får ni gärna skriva det också. :D

BlackJesus
0

det enda jag vet är en collie/goldenTungan ute

en uppfödare till dom, sjukt söta ^^ http://www.123minsida.se/ErnstRomeo/

Ida94
0

#3 Okej, men jag är mera intresserad av att se hur en långhårig collie/labrador ser ut. Skrattande

Ida94
0

Ingen som har en bild på denna blandras och lite fakta? :)

twinkime
0

#0 har faktiskt aldrig sett denna blandras  men skulle som sagt vara kul att se. Du kan alltid prova att söka pa google?

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

[Forest]
0

Såg på animalplanet då visa dom denna blaning jag missa o såg bara slutet. Så tips in o sök där på denna blaning kanske finns det klipp där o se.

Ida94
0

#6 Ja det har jag gjort och min dator hittade ingen sån blandras.

#7 Det kan jag ju göra. :) Men vad hette det pogramet?

Workingdog
0

#8 tror det var på programet Dogs 101 eller på svenska, allt om hundar

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Ida94
0

#9 Okej, tack ska gå in där och söka :D

[Forest]
0

9 ja helt rätt de visar ju även blandraser som är poppis som ras :) inget bra pogram men dottern ser ju se detta :P

Workingdog
0

#11 ja det gör dom :) Haha jag tycker dom är helt sjuka! Man kan tydligen lära taxen gå på låda så man inte behöver gå ut och gå med den.. Ja det är ju USA.. Och så visade dom andra djur en gång också. Då var Kapybaran där och den kan man ha som husdjur, men det behöver vatten så man får ha en liten pool.

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

[Forest]
0

12  haha menar det dom är inte kloka. Och detta köper någ många tyvärr men men usa Obestämd