Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: efterlyses-släktingar-till-din-hund
Läst 2842 ggr
[Ronon-m]
0

Någon liknande hund?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla blandrasägare! Jag är lite nyfiken på om det finns mer hundar som har samma blandning som min hund. Han är en blandning av chines crester powderpuff/ pudel. Jag vet att det ska finnas 3 eller 4 bröder till honom och ni kanske finns med i fokus? Ozzi blev 3 år gammal den 13 november och kommer från mariestad.

Eller om det bara finns någon som har en likadan blandning på sin hund så hade det varit roligt att se om dom är lika :D

twinkime
0

Vad fin han ár tyvár kánner jag ingen som har  en likadan blandning men hoppas att du hittar hans  syskon, eller nagon liknande  Glad

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Emaljoh4
0

Sött halsband!

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

[Ronon-m]
0

Tack så mycket!

Ja jag hoppas verkligen jag hittar någon :)

[Forest]
0

Himmla söt jag antog att han var en kines+ något mer :) Har inte heller denna blaning men har en renrasig dvärgpudel. Jag känner en som har denna blanding men den är svart o vit mer lockig päls den är bara 1.5 år. Denna blaning var vi ute efter först pga mian 2 favvo raser Glad  Jag hoppas du hittar syskonen till din söta lilla busfrö.

[Ronon-m]
0

Tack så mycket! Jag får många komentarer om att han är söt och det blir jag alltid lika glad över att höra :)

Vi kollade också på en renrasig pudel först, men fastnade snabbt för lilla Ozzi när jag såg honom! Rasen är verkligen trevlig! Han är så GO mot oss i famljen. Som en liten bebis. Tyvärr dum mot andra människor och hundar. Men alltid är det nått :)

Ja jag hopas jag hittar någon. Hade vart rolig att se hur dom ser ut nu efter 3 år :)