Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: god-morgon-middag-kväll
Läst 1874 ggr
spikes
0

Morrn på er 16 dec 2010

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I natt vaknade jag av att Snodden varnade mig rejält,morrade dovt och kom in och puttade på mig i sängen för jag skulle vakna,släpade mig upp och fick se 2 rådjur på garageuppfarten,känns bra tryggt med sådana vovvarFlört.

Nu har jag jullov så nu slipper dom gå ut kl 06,00 på morgonen vilket märks på dem,dom älskar att dra sig på morgonen.

Nu ska jag ut och gå innan vi snöar igen alldeles här,inte för att det stör Snodden men Spike vill ju gärna in i värmen nuFlört.

Ha en fin dag alla!

[Forest]
0

Go morgon!

Härlig bild och vad skönt med hundar som larmar när det är något.

Jag skriver lite sen ska iväg. Hoppas alla får en trevlig dag!

fridaas
0

Godförmiddag!

Här väntar vi på att husse ska komma hem så att vi kan åka upp till svärföräldrarna så hunden får springa av sig på åkern medans vi hämtar mer ved så man slipper frysa.

Så under tiden vi väntar slappar vi i soffan och ska börja göra mat om två timmar ungefär.

Inne håller vi oss så mkt som möjligt då det börjat snöa en massa, visst hunden gillar snö men det gör inte jag och mina foglossningar.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

monsi
0

Suck! Här kommer man inte utRynkar på näsan

Snö storm igen!

Inte ens flickorna vill ut o de brukar inte bry sig om det inte ös regnar, carlos tittade ut o gick o lade sig i sängen igen under husses täcke.

Här hemma är det bara Carlos som är pålitlig varnare, flickorna varnar för grannes katter när de går hem till sig.

Hoppas det slutar blåsa snart så vi kan ge oss ut på snö isen.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad