Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettlänktips
Läst 2714 ggr
TrueBloodLover
0

lite ledsen :´(

jag har fått lägga ner min finfina hemsida :( det var en viss person som hittade den!! någon jag inte vill veta av på något sätt

har visserligen sparat allt i ett dokument för att kunna gå tillbaka och titta och kommer fylla på. men jag kommer inte skapa en ny för jag vill inte att hon ska hitta den

så jag fortsätter bara skriva på min blogg om det, fast den uppdateras ju… ofta… haha

kommer sakna min hemsida… är ju så lite tid kvar

varför finns det personer som bara är ute efter att försöra?

<3<3<3

[Forest]
0

Tråkigt :( Hade du betalat med för en viss tid? Jag har blogg men gösses den skriver jag sällan i… Ska bli bättre efter jul när jag har gjort lite mer med vovvarna med.

TrueBloodLover
0

det var en gratisverision, men jag tänkte uppdaters den för att ha typ truebloodlover.com istället för att ha med deras hemsida

jag ska med bli bättre på att blogga igen, haft så mycket med skolan nu sista veckorna :(

twinkime
0

Usch vad trakigt finns alldeles för manga människor som är ute efter att fórstöra. men du kan alltid  skapa  lösenord sa att bara visa människor kan komma in pa din hemsida? Pa sa sätt kan du fortfarande behalla din fina  hemsida?

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

[Forest]
0

3 aha kan man göra det? smart

[Shaiya]
0

Annars kan du göra om bloggen till en hemsida med lite design och planerings ändringar. :)

Busangardens
0

Vet hur du känner dig. Jag har precis samma problem och jag betalar för min hemsida.

spaderknekt
0

Det är väl bara till att strunta i den personen?

spikes
0

7,Det kan finnas orsaker som gör att det inte går,jag fick själv lägga ner min hemmis för 2 år sedan för att jag såg att en viss person hackade sig in där hela tiden,denne person kom även åt mina privata meddelanden.

spaderknekt
0

Jo då förstår jag att man lägger ner hemsidan, men det framgår ju inte om TS har liknande problem som du har haft. Jag tolkade det som att det var någon som hade hittat hennes hemsida och inte att denna personen hade hackat sig in eller något

TrueBloodLover
0

3# då måste jag ge ut lösen till alla som ska titta och det var meningen att de som var intresserade skulle kunna gå in hur som helst och titta

5# det var en hemsida med blogg aktig.. typ jag skrev 1 dec och sen vad som hänt

6# stackre! hatar sånna personer!

7# det är mycket lätt att ingorera en person som har hotat en, sparkat ens hund och gör allt för att jävlas, 

Redigerat av Lena Medarbetare på bif

8# nej, hon har istället skrivit på vovve och ger mej dåligt ryckte. det skadar min avel och det vill jag inte. jag vill bara radera henne. samt att om jag hade haft sånna i gb som skrivit att de var intresserade hade hon kunnat mejla och skivit falska saker om mej. (som tur har de flesta mejlat) den här tjejen har även portat mej från en utställning på en grund jag inte vet- så då kanske du förstår varflr jag inte vill ha med henne att göra på något sätt?

spaderknekt
0

Men strunta i henne tycker jag verkar vara det bästa du kan göra i denna situationen.Om du är seriös kommer ju valpköparna att märka det när dom träffar dig. Sedan tycker jag att det är lite personangrepp att skriva att hon hotar dig och sparkar på din hund mm. Det måste ju finnas konkreta bevis för det du anklagar henne för.

Busangardens
0

#10 Vet hur du känner dig. Ha också fått det ena och det andra kastat på mig samt de som gjort värre saker mot mig dock har jag bevis på att allt det de personerna gjort är olagligt samt att allt de hittat på är lögn från deras sida och ett försök i att skada mig så mycket som möjligt. Har alla papper kvar på eländet som hänt mig.

spaderknekt
0

#10 Varför skriver du att hon bor 3 våningar ovanför dig? Alla som vet vart du bor vet nu också vart den personen som du inte gillar bor. Det kan ju leda till att hon blir hotad och annat vidrigt. Tycker inte att man lämnar ut sådan information även om risken att något händer inte är så stor..

[Shaiya]
0

Du kan gora din vanliga blogg till att ge intrycket av en hemsida med ungefar samma principer om du vill ha hjalp med nagonting sadant kan du skicka ett PM till mig.

I alla fall tycker jag att det ar riktigt ofattbart att sanna manniskor finns. Har hon hotat och sparkat din hund? Om detta ar sant sager jag bara usch!

Om du ar serios och kan bevisa det ar det bara att ignorera vad dessa andra manniskor pastar. (ursakta saknaden av de tre svenska bokstaverna men sitter pa fel dator igen.)

spaderknekt
0

Det är svårt att bedömma vad som är sant då vi bara har hört den ''ena sidan'' av historien. Jag väljer i alla fall att inte ta någons parti i denna frågan, det finns oftast detaljer som man har missbedömt från bådas sida

spikes
0

Nu återgår vi till trådens ursprung tack!!,ta privata diskussioner via pm!

Lena Medarbetare på bif.

Denna kommentar har tagits bort.
spikes
0

Nu är det sista gången jag säger till innan jag låser tråden,vad jag kan se är detta en personlig sak och det får tas via pm!,jag ska inte behöva ta bort ett inlägg till!.

Lena Medarbetare på bif