Gävlebor!
Jag tänkte kolla om det finns nån/några Gävlebor som vill träna tillsammans med mig och Diezel. Jag vill prova på det mesta, WP, spår av alla dess slag, Agility, bruks osv. Promenad och lekkompisar är också av intresse såklart! :D
Postade just samma sak jag med!! Vore kul om man kunde träffa flera o få många lek kamrater och promenad kamrater till dom busiga fyrbenta! :-) Såg att du skickat på mitt andra inlägg om hjälp har inte hittat hur man gör pm på denna sida än (inte letat så mycke heller) har nyss skaffat sidan. Vart inärheten av Gävle bodde du då??
Jag bor i Gävle på Nordost typ vid GDG!
MVH Marcus
Jag bor i Skutskär men är inne i Gävle ofta. Vad är det för hund du har?
Vi kan ju ses och leka med hundarna vid tågstationen, i rastgården där :)
Rast gården vid tågstationen är nog den vid mig du menar tror jag! :-) Där är han hemma!!! Från tågstationen ner mot gdg samma sida som stationen! :-) Då är man på Nordost! :-) Han är en treårig Rottis-Amstaff-Pittbull! Haft svårt där han varit innan men jag har inte sett några agretioner utan bar busa o leka med andra! Men har varit försiktig med o låta han nträffa andra efter som jag nyss fått hem honom! :-)
Jag vet att det finns en rastgård på nordost men det finns en större vid stora vägen, mitt emot Öster, vet du vart jag menar? DEn är ju större så det finns mycket mer plats för både träning och lek.
Min är en amstaff/rottis, blir 1 år efter jul. Snäll men busig ;)
jag bor i söderhamn, men det är så nära, vi har wpgrupp swbgävleborg, valbo/söderhamn, jag är ordf och träningsansvarig och har några selar och kätting, jag har 3 hundar, en ast/rotts, en ast och en jack russel
Jag vill jättegärna prova på wp! tror diezel skulle gilla det
du kan inte ta dig ut till valbo-överhärde för en träning? annars kan vi lösa det så vi hämtar upp dig på vägen dit
blir lite svårt att ta sig dit med bussar etc men kan kolla med mamma om hon kan skjutsa nån gång
annars kan vi hämta upp dig, vi har dubbelbur och grabbarna får plats i samma sida, det är sällan min blandras är med eftersom hon fyller 9 år, hon tränar bara lite lätt och mest på hemmaplan, så om du vill så kan jag säga till när vi ska ner på samträning
#9 Vore jättegulligt! Finns det selar att låna? Har inte fixat någon egen ännu.
det finns selar & kätting att låna =)