SSSSSÅÅÅÅÅÅ ARG
jag skilde mig för att ha laddade sitt gevär och skulle skjuta sig framför mina barn och på något sätt tog han dom bara för att straffa mig och nu kanske han tar min hund som JAG har köpt.De e så man kan spy :(

Oj det låter ju inte alls bra 
Hoppas du får behålla hunden och får tillbaka dina barn.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
oj ja detta låter inte bra. Står du som ägare på hunden? Jag kan lova att jag hade levt rövare dra in socialen och hjälper inte det dra igång ett jäkla stå hej. Det tar på krafterna men det är det värt själv haft en del med sånt o göra.
Kan du visa på bankutdrag/köpekontrakt ed att det är du som betalat för hunden och att den är ditt separata intresse (att det är du som haft hand om fostran, rastningar, utfodring osv) så ska du få rätt till hunden i en bodelning…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Mitt inlägg har med barnen o göra med allså inte bara hunden man vill ha sin rätt att träffa och leva med barnen. Lycka till med allt :) Styrkekramar!

Jo de finns tre kontrakt och de skrev vi för i fall de skulle bli problem.
Shiiros förra ägare som misskött honom tog reda på att han fanns hos mig och började bråka(väldigt otäckt) så när vi regade om honom på jordbruksverket så skrev vi min ex mans namn som ägare,men det är jag som traskar iväg på husky och utställningar.
Men mår man inte bra så kanske man måste förpesta livet för andra och eftersom han tog barnen så ska han nu ta hunden.
Jag är inte olämpli på något sätt vare sig som mamma eller hundägare och jag jobbar precis som alla andra.
tack för alla svar de värmer såååååå otroligt mycket
Kramar Therese och Shiiro
5 Nä jag tror inte du är olämplig på något men ibland när man får strul o skit o mycket o grubbla över så behöver man nån som kan vara en stöttpelare. Jag har min man som plocka upp mig utan han hade jag inte vart som jag är nu är jag stark person men ändå går jag inte o trampar folk på tårna
Säger lite som jag tycker det var något jag inte har törs innan på 8 år så jag kom i min vanliga balans. Kan tipsa dig Therese att det finns en relationer.ifokus där kan man säkert med få lite stöd o råd om man har frågor kring lite. Sen detta med hunden det gör väl ex-maken för att jävlas med dig ju mer han sårar dig ju mer vinner han tror han. Hoppas allt kommer i ordning o du får ett normalt stadigt liv igen :)
5,Känner igen mycket i mitt liv i det du skriver,stå på dig! och vill du så kan du pm,a mig så kan jag kanske hjälpa dig på något sätt.
Styrkekramar!
Lena

I LOVE YOU ALL :)
Nu har vi varit ute och dragit pulkan för att hämta lite salt och grus.
Va bra Shiiro drar,så stolt över att han vuxit så mycket som hund.
Min älsta flicka på 10 ska till våren ställa ut honom på orust,ska bli så roligt att se(håll en tumme ;) )
Hoppas att allting löser sig! *styrkekramar*
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Skickjar massor av positiv energi till dig. Låter helt vansinnigt detta du råkat ut för.
Kram!