Var köper ni era prylar?
Jag undrar, som rubriken säger, var ni köper era prylar?
Skyltar, dekaler, halsband, bäddar, mat m.m.
Undrar även om någon testat www.petit-style.se?
Vad tycker ni i så fall om sidan, produkterna, leveranstid osv?
Tack på förhand!
Mvh/Bunn
Jag köper mina grejer på Le Chien.
P.s Är väldigt nöjd med produkterna därifrån och så fick man två godis ben till hunden när man beställde.

Tack för ditt/dina inlägg iurochskur!
Förmodar att du inte har testat sidan jag angav?!
Är sälv väldigt nyfiken på den och har hittat en del grejor där jag skulle vilja ha, men är osäker på om sidan är seriös.
Ska kolla in Le Chien, kanske jag hittar något där istället! :)
Jag kan inte vara utan Le Chien, dom har bra saker. Ska kolla sidan du har i inlägg #0.
Kan även tipsa om www.fyrbent.se
Menar du handla på nätet eller även i affärerna?

#6 Om din fråga var riktad till mig så säger jag; både och! :)
Jag köper mina saker oftast i en affär som heter sharpman då jag gillar att prova täcken och känna på matrialet innan är det bäst för mig. Jag anser att ofta som 0 sida du visa är det mycket krimskrams och lackhalsband o sånt blir jätte stela ute när det är kallt, dyrt med. Finns jätte fina o söta täcken,halsband,kläder ofta i butiker som kostar mindre samt mer funkonella visst smaken är som baken :) Sen har jag hittat en butik som heter Morrhåret tyvärr har hon ingen hemsida än. Men hon gör mycket egna halsband och koppel, så jag har köpt där o även gjort en specialbeställning. Ska be henne sy lite skor med.
7,Ja det var riktat till ditt första inlägg 0 därför skrev jag inget nummer,för det är jag noga med annars.Men då vet vi…Jag köper mina saker där jag anser att dom har bra priser så det kan bli lite överallt,men helst i en affär så jag ser vad jag handlar,alger och annat beställer jag genom häromi.
enkla saker som apporter, linor, nomeselar mm jenshundartiklar
snyggare saker som jackor mm doggie. se puppia.se/
rasgrejer mm finns på bamsesbollar
petster har också massa utbud, jag handlar lite här och var beroende på vad jag ska ha =)

Tack alla för era inlägg!
Ni får mer än gärna länka till de hemsidor ni angett :)
Tack på förhand!
Mvh/Bunn
Jag handlar där jag hittar något jag vill ha.. Mat, tuggisar och en del andra småsaker köper jag på www.foderbilen.se
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Tack Lena:) Jag orkade inte länka för jag tänkte att de flesta vet vad foderbilen är för nåt;p
Är oxbenen på ÖB bra alltså? Jag har inte vågat köpa eftersom deras grisöron är av så dålig kvalitet.. Ingen hund i min närhet gillar öronen eller knorrarna från ÖB;(
Åskar ska få en fårskinnsfäll från Jysk i julklapp han + nåt gottit:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
14,Så lite så
…Jasså här är det tvärtom knorrar från ÖB är godis tycker dom grisöron aktar jag mig för i största allmänhet för dom är för det mesta för mycket rökta,jag handlar ju färska märgben av älg eller kalv från min återförsäljare på färskfoder.
Ja dom var jättebra faktiskt så man gör ett klipp om man köper dem,och som du ser så äts det friskt på dem,fast Spikes är ju slut nu och Snodden har halva kvar.

#15 Oj, det var en rejäl en!
#15 Jag brukar ta grisöron i lösvikt och plockar då ut dem ljusaste:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Dessa ben är för stora för mina tyvärr, chanel bara slickar sen får de ligga. Jag köper lammöron till mina då de är lite lagom stora har även köpt oxöron o klippt till dom lite de är vita dom jag köper för få mildare för magen. Ben köper jag runda dom inte är så mycket pressade dessa tycker båda om mycket (vita), välpressade köper jag raka ben men de är inte alls så poppis

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
#19 jag bor ca 1,3 mil ifrån Börjes & Tingsryd :D
17,Ok men jag undviker den av 2 anledningar först så är dom rökta,sen så är det väldigt lätt för en stor hund att få av en del och den kan då vara rätt spetsig om dom inte tuggar den väl,lite farligt för tarmarna
18,Men köper inte du råa märgben från din återförsäljare?
#21 har du rätt i! Har jag inte tänkt på bara

#20 Lyx! Har åkt förbi men alldrig fått gå in
#23 Hehe dock har dem mer hästsaker än hundsaker, men en del finns det:)
21, Jo det gör jag
3 gånger i veckan får de råa märgben. Köper även mindre märgben över disk som jag sagt till om att de ska ta hem extra små så det blir mer gnaga på. Men jag tänkte alla andra ben o öron köper jag i en butik i vadstena.
19 Börjes har jag missat
det är ju ett ställe man köpte många bra hästsaker billigt med. Tack för tipset ska in o spana lite där 
#25 Ja det gör man ;) Jag ska dit i veckan:P

Handlar mina grejer på HundskolanAlternativ i Kristianstad och Öb: s ben är super! Köpte också 2 stycken och dom är populära! =)
#27 var ligger Hundskolansalternativ i k-stad?:)

Är du härifrån eller annars är det svårt att förklara =)
Exercise ute på Långebro, mittemot Challan. Butiken ligger längst ner på samma gata som Siba bredvid husvagnsreserven =)
Sorry lite OT men jag hittade en reflexjacka på börjes.se är det någon som har sådan? Undrar om den var varm?
se länk
http://www.borjes-tingsryd.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&$GUEST=SE&p=H
typist man kommer bara till deras första sida en ruta till vänster kan man skriva jacka, det är den ända jackan som jag menar (se bild)
31, din var snyggare jula tyvärr har inte så små jackor så deras är för stora vill inte se ut som jag knyckt min mans jacka :) Men bra tips du gav himmla billiga

Känner att denna tråd börjar bli allt mer OT…
33 Ok men dessa jackor är väl också en hundgrej egentligen?ni som vill prata vidare om jackorna som är himla bra att ha när man är ute med hunden kan ju starta en ny tråd för det var väl det 33 syftade på,så får TS fortsätta att skriva i denna om det hon gillar.
Lena Medarbetare på bif.
startar ny tråd…
#30 Har kollat in dem i butiken och dem ser varma ut men jag vågar inte säga om dem är det eller inte.
Jag köper oftast mina hundars grejer från doggie.se
eller från t.ex Arken Zoo (:

Jula har okså hundsaker fast inte mycket.
då ska vi se
hundmat- ica eller djuraffär
godis- där det är billigt (ofta djuraffär)
bäddar- rusta eller ikea (har ej kvar)
sele, drag- blocket
sele, cykel- djuraffär
väska- tradera eller djuraffär
ben - troligtvis öb/grizzly
halsband - djuraffärer
sen om jag hittat något kanske det blir en internetbutik :)