God morgon 7/12
Morgonen började lite sådär. Vet inte vem jag blir mest besviken på - min envisa goldenkille eller min man. Förmodligen min man. Varför måste han envisas med att ställa osten så nära bordskanten och sedan lämna köket?
Det bästa Prince vet är att sno åt sig osten eller den rena tvätten som hänger på sin torkställning.
Nu hoppas jag att resten av dagen blir bättre
Ha en bra dag alla ni där ute
Här hemma är det underbart. Min make stannade hemma för att underlätta för mig idag då jag är sönderstressad och sjuk. Han tog ungarna till dagis/skola och gick ut med Shanti imorse. Wow vilken skillnad det gör att få en hjälpande hand ibland.
Shanti är snart rumsren tror jag för det har bara hänt en olycka inomhus per dag nu i några dagar. Hon bajsar och kissar ute och jag är så stolt över henne.
En ost kan man ersätta så det är inte så mycket att vara besviken på,tur att det inte var en hel chokladkaka för då hade jag blivit vansinnig
.
1,Skönt med avlastning
.
Här har vi skällt ut poliser kl 06,00 på morgonen,dom ska inte komma där med uniformer och tro att dom är något i mörkret tyckte Spike,och Snodden som aldrig bryr sig om sånt annars hängde ju på man måste ju ha teamwork ju tyckte han
Dom letade efter någon som tydligen tagit sin tillflykt ända hit upp i skogen,jag sade att jag nyss varit där och som ni ser så hade jag vetat om ifall någon smög omkring där,då skrattade dom och kom på hur logiskt detta var,vid det laget hade Spike lugnat sig för vi stod ju och pratade så dom vågade sig på att klappa om dem,självklart delade dom ut ett gäng pussar på en gång eftersom dom satte sig på huk
0 Lite små klantig man håller jag med om :) men då fick ju din pys lite gott ;)
1, Hoppas du kopplar av vet hur det är med stress :-/ arbetslös men är sån som grubblar o stressar för lite allt möjligt. Pusta ut ta ett bad om du kan o läs en bra bok :)
2 Visst är det gulligt med lite teamwork här fattar ofta inte Enja vad är det vi skäller på? Och kan tillomed stå o skälla åt fel håll… Det är oftast drogmissbrukare som chanel varnar för i förtid, säger bra nu går vi så är det oftast avklarat.
Här har vi tagit det ganska soft på förmiddagen ute med hundarna 45 min på morgonen. Efter det in o skjölja av Enja som ser ut som hon sammlat på sig all snö hon gått i :-/ Hon tycker det är helt okej att stå i bli avdurshad tror hon tycker det är skönt att slippa den kalla snön. Sen har jag små plockat lite här hemma. Sen sov jag en timma. Nu ska jag ut igen men på långpromenad. Ska på torsdag på pudelfika då ska vi prata lie om pälstips och jag ska ta upp lite om täcken som är bra om man kan ha overall på henne. Hon ska stanna kvar o bli nertrimmad :) Skönt som tusan. Ha det gott alla!
god morgon Dålig dag idag här med, ont i sidan :/ och sedan snöar det lite ute och jag vill INTE Ha snö, sedan löper Lillan, blää på denna dag xD
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.