Skrämmande
http://www.youtube.com/watch?v=NRyREk20v7w
Varning för denna video om någon är känslig.

Tycker det är konstigt att hundens ägare inte reagerar, men det kanske var det du tänkte var skrämmande!?

Ja mest det, och även domarens beteende.
Men hade en domare gjort så med min hund eller någon annan hund i min närhet då hade jag expoderat.

Ja, nån typ av reaktion hade man ju i alla fall gett.
Aldrig att jag bara skulle stå och flina och låtsas om ingenting
KAn inte öppna länken, kan ni berätta vad som händer?
Usch det dár var riktigt ledsamt att se, att ágaren inte gjorde nagot at saken. och pa det där viset far en dommare inte behandla en hund. usch vad ledsen man blir. Stackars hund
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html
#4 det handlar om en ägare som ár i utställningsringen med sin bichon frise tror jag att det är. Och När ägaren lyfter upp hunden till utställningsbordet där dommaren ska kolla igenom hunden. och da vill hunden ej vara kvar sa försöker hoppa ner. Men dommaren lydter upp hunden med en hand under halsen pa hunden och den andra i bakre delen av hunden i luften och hunden far panik.
Och ägaren star brevid och gör absolut ingenting och lasas som inget alls har hänt.

#4 sen synd det så tydligt vad hunden fått för men av händelsen för när ägaren tagit ett varv i ringen och går mot domaren, slänger sig hunden bakåt och är jätte rädd för domaren och vägrar gå fram.
#7 ja om jag skulle varit den lilla hunden sa skulle jag ocksa varit rädd efter vad den dommaren gjorde mot hunden =S

Usch!!! Är uppvuxen med hundutställningar och har hört & sett en del idiotiska saker från domare, men det här är då det värsta jag någonsin sett!!!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Vad fasiken gör människan? Hon vred ju till på halsen som när man gör tusen nålar på en människa. Jag skulle ALDRIG ställa för den domaren mera om jag vore ägaren. Och lämna in klagomål på plats.
Jag vill inte se filmen. Men en sak ska man tänka på när det gäller utställning träna hunden väl innan och låt den gärna hänga med på saker så som agillity,utställning,hundtävlingar mm då blir de vana med rörelser o att det händer mycket runt dom. Det var en pudel som inte fick vara kvar i ringen pga den levde rövare tror 2 saker var orsaken till att den gjorde det 1, inte så koppelvan 2, den ville hälsa på andra hundar.

#12 håller med dig, fast på denna filmen handlar det om ren djurmisshandel av domaren.
Det är en hund hon tittar på inte ett flygplan. 

#14 precis
Hoppas verkligen inte denna människa har djur hemma.
Fixade länken i huvudinlägget
Det hoppas inte jag heller!
Tack spikes, det behövdes 
Usch vad hemskt
Hade jag varit ägaren hade domaren fått höra ett och annat.

Hade det varit min hund så hade nog dommaren velat byta jobb efter min utskällning. Stackars hunden vågade ju inte ens gå nära dommaren efter det :/
Kalla människor!
Såg minst sagt ut hemskt!!!!
Nästa gång får du gärna skriva om vad filmen handlar så att man vet innan.
Jag kunde inte se filmen mer än några sekunder, det är jobbigt när folk länkar till något och så är det något så som detta.

21. Rubriken säger ju ganska mycket så då kanske du skulle vara berädd på vad som skulle komma i filmen..
#22 Rubriken är 1 ord.

23. Japp! Men eftersom vi är inne på en "hundsida" och det står rubriken skrämmande så borde det ju vara något med en hund som är skrämmande. Eller hur? (:
#24 Det skulle kunna vara vad som helst, det är det jag menade.
En hund som åt upp en mus.
En orm som biter av en hunds öra.
En hund som äter choklad.

25, aa ;)
Undra varför hon skakade hunden iaf :/
Nu återgår vi till trådens ursprung Tack!
Jag har redigerat TS huvudinlägg.

# 21 ber om ursäkt men ordet skrämmande tyckte jag sa allt.
28,Ingen fara alls
,jag tyckte det också men alla uppfattar vi orden olika