Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etiketthundfoton-filmklipp
Läst 2655 ggr
Kickilu
0

Älskar snö

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte visa bild på Prince som verkligen älskar snö. Gör ingenting att det är -20 grader ute.

Kickilu
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en till

twinkime
0

Det syns stort att han gillar  snön väldigt mycket skönt det. Ser riktigt härligt ut att  springa runt i snön Glad

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

[Forest]
0

Åh äntligen bild på pojken :) Vad söt han är o ser att han älskar snö Coolo itne lider av att det blir så kallt, lite avis för jag fick bära en liten ärta idag o storärtan har skor, -21 imorse :S

[rightPAW]
0

Åh vad fin han är!

Kickilu
0

Tack, visst är han fin. Jag älskar honom verkligen trots att jag bara haft honom i fem månader.Glad

#3, Har just beställt fleeceskor till Alfons. Han fryser ej om kroppen men får sådan kramp i tassarna så jag ska prova med små tossor till honom så får vi se vad han tycker om detObestämd

[Forest]
0

5 har haft bäbisstrumpor på Enja idag och chanel går utan problem. Det sista jag tar på dom sen är det ut de har konstigt någ inte tänkt på dom alls, utan går normalt :) Chanel är itne jätte glad o ta på sig men väl på så är det inga problem Flört Hoppas dom sitter bra på han för då tror jag inte de bryr sig så himmla mycket.

[rightPAW]
0

#6 Diezel fryser nåt otroligt om tassarna, funkar det med strumpor tror du? Han får verkligen kramp och försöker komma undan från kylan så promenaderna blir katastrofala