Godmorgon 29 nov
Här fortsätter snön falla och det är så vackert
.
Snodden är ett snömonster minst sagt går inte in från tomten trots att jag erbjuder gotta,Spike tycker det är kul han med men älskar att komma in och få goa ner sig i soffan eller sängen efter en prommis
.
Tog några bilder från tomten igår kväll men det var svårt för snön föll i stora flingor precis som idag.
Ha en fin dag allihopa!
#0 Fina bilder!
Här hemma har vi tagit det lugnt, blev lite sovmorgon eftersom Shanti sov länge idag. Husse gick ut med henne kl.5 och sen somnade hon om. Vi ska snat ut för 4:e ggn idag. Hon sover ju så gott mellan prommisarna. Lillan har busat med sin vän Humle ute med, en blandis valp av nästan samma raser som henne så dom är jämnstora. Sen sov hon gott efter det. Ska nog ta med kameran ut och fota henne i snön. Annars ska vi bara ta kaffe och glögg med grannen och så hem och mysa igen.
Har filmat in Shantis framsteg med sitt. Ska ladda upp klippet här sen.
Kram på er!
Söt bild ser ut som de fångar snöflingor. Här har vi chanel som fryser o haltar som bara den skorna som hon har sitter illa därmed nya skor ett måste, suck. Köpte täcke från nätet samma sida som skorna o det satt inte heller vidare bra, sydde lite på det men nä sitter illa ändå. Så jag gick till ÖB o köpte en västliknande jacka satt bättre iaf men ful jajaja det får funka ett tag. Sen har vi Enja snömonstret men hon fryser ändå ska hon dyka i snön. Så det får bli overallt till den damen o funderar starkt på overallt till chanel med så de matshar varandra lite :) Nu har vi vart ute o kissat lite så nu ligger dom o sover. Hoppas ni får en bra dag alla!
# 0 Härlig bild.
Här har jag varit insnöad eftersom vi bor med åkrar runt om och det blåser. Lilla vägen ut till stora var helt igenkorkad. Men nu är det plogat.
-4°, blåser fortfande men solen skiner.
Blir en tur till skogen efter lunch. Silver försvinner snart i snön med sina korta ben.
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Tack alla näe dom fångar inga flingor dom skäller ut mig för jag inte kastar snöboll åt dem hahaha.
Lilla Silver bus får simma under snön i stället,det gjorde min york
#0 Vilka härliga bilder dom ser verkligen nöjda ut där de star i vintervädret fast antar att det är förstas roligare när matte kan kasta snöbollar 
Later sa mysigt med all snö som finns hemma i Sverige nu, själv kan jag knappt första attd et snart ár jul , da det ärt28grader varmt och sa ser man en julgran mitt i en park. Känns lite lustigt =)
Ha en bra dag
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html
#0 Härliga snöbilder:)
Själv var inte jag glad på snön idag, när jag skulle köra till mina föräldrar, körde i max 60-70 km på motorvägen! Som tur var så klarade jag mig bra:)
Lillan älskar verkligen snön nu:P Hon springer omkring som en galning i snön:P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.