Shantis regn/vind jacka.

Vilken liten docka
helt otroligt söt.
#2 Ja en levande liten docka. Vi kommer däremot inte köpa en massa onödigt så som skor m.m.
Är ypperligt glad att det finns såna här praktiska och söta saker. Små Valpar som Shanti fryser i den kalla vintern.
Vilken liten prinsessa 
Åskar älskar att ha sin vinterjacka på sig så när han vill ut springer han och hämtar den
Han är en riktig fryslort trots att han är ganska välpälsad:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
#4 Men då vad stilig han är! Han ser ju ut som Shanti i färgen, vad är det för färg och ras?
aw vad underbart söt hon är skall ni bahalla henne?
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html
0, gick inte ta miste på att det är en tjej iaf Jätte söt var hon även i den.
4 Den ser riktig mysig ut den jackan :) Ser ut o sitta bra o allt, cool-kille :)
Här har vi en Enja som trär i huvet själv i sitt täcke :) Och jag är nöjd att ha något på henne eftersom hon bara har valppäls än så blir hon antingen genomvåt eller så fryser hon snabbt. Tyvärr är kamran på lagning :( därmed ingen bild på min tös i täcke
#5 han är 75% papillon, 18,5% york och 6,5% dvärgpudel:)
Viltfärgad kallas färgen;)
/Ingalill
#8 ja lilla Shanti har ju phalene i sig…kanske därför dom är lika. Du får gärna visa flera bilder på honom. Hur mycket vägen han och så?
#6 Ja, vi bestämde att vi ska det i alla fall. Vi är så förälskade i henne att mitt hjärta inte klarar att lämna bort henne.
#9 Han är ganska stor för sina raser men håller sig inom dvärgpudelns storlek:) Han är 31 cm hög och väger ca 8 kg.
Skickar min hemsideadress till dig så finns en del bilder:)
/Ingalill
#10 Oki. Hoppas Shanti inte blir större än dom raser hon har i sig. Mamman och pappan var nätta båda två-
10 är du helt 100 på att det är dom raserna i honom tänkte det är inte en ras som är i killen som väger 8kg :) Tycker han påminner lite om shizu svans o hans kropp är ,lite som barnens extramormors gammla shizu o hon vägde något sånt lite mer kanske hon var ganska så rund :)
#11 Oeki vad härligt att ni betsämde er för att behalla henne. hon ár verkligen bedarande. Grattis till den nya familjemedlemmenoch hoppas att allt kommer att ga bra =)
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html
#12 svansen, öronformen + hårlaget under magen är pappisens, färgen yorks och lockarna + höjden är dvärgpudelns… Någon viktangivelse finns inte i pudelns rasstandard…
Men att det inte finns 8-kgs dvärgpudlar har du helt fel i.. Jag vet 2 st iaf som väger 8,5 resp 9 kg utan att vara överviktiga;) Och det är renrasiga stammade dvärgpudlar…
Åskars pappa är renrasig pappis, mamman är 50% pappis, 37,5% york och 12% dv.pudel och hade pudelns hellockiga pälslag så ja, jag är säker på raserna;)
Jag hade dock inte haft något emot om han varit en shi tzu istället för pudel:P Pudel är inte en av mina favoritraser direkt 
/Ingalill
#13 Tack! Vi kunde inte vara gladare.

Jätte fint täcke o Shanti verkar trivas i det.
Kul ni ska ha henne kvar.
#4 Även långhåriga kan frysa , fin är han i sitt täcke.
Vill också ha rosa till mina flickor men det fins inte i deras storlek så de får ha reflex täcken som skydd mot vätan.
De behöver igentligen inte täcke utom för att synas o medan de väntar på att hästen ska bli klar efter ridturen.
Carlos älskar sina täcken.
Vi har rätt svalt inne på vintern o han börjar bli gamal så nu åker flistäcket på när vi inte är hemma o eldar annars är det tjocka täcken som gäller nu på fryslorten utom hus om det inte är korta rundan.
Verkar som han har svårare att hålla värmen på äldre dagar.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
#16 Åh vilken sötnos!
#16 Åh, vad fin! Och vilket fint reflextäcke:) Finns det i mindre storlekar? Jag har kollat efte liknande modell här i området men inte hittat nåt…
/Ingalill

Tack#17
#18 kolla på granngården det är ett Hansbo täcke ett märke som är mest känt för sina häst täcken men de gör toppen hundtäcken med.
Det finns i vad jag vet i alla storlekar där jag köpte mitt på landäng.
De är inte billiga men det är det bästa täke jag har köpt o jag har många täcken
Mycket bättre än de jag köpte till flickorna på hööks.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
#19 Tack:) Jag tror granngården finns inne i Karlskoga så jag ska nog fixa skjuts dit och kolla:) Jag betalar hellre för ett kvalitetstäcke än 10 billigare skittäcken;)
/Ingalill