Goddag på er alla!26 nov
Är bara hemma på håltimme,har haft svenska prov på morgonen och skrev min romananalys så jag nästan fick ont i fingrarna men nu är det gjort!.För nästa vecka har dom valt ut mig för att muntligt stå upp och resensera hela romanen själv,det var nästan kul att se hur många som inte vågade
,men men det gör inget att vara talför har jag aldrig haft problem med
.
Ikväll ska jag julstöka och gå ut med Snodden en långis han älskar ju snön och det kalla vädret,Spike får fortfarande ta kortare prommisar så han får gå med husse.
Ha en fin dag alla!

Vad det lät mysigt när du skrev julstöka. Själv ska jag ta fram ljusstakar o stjärnor i morgon. Sedan blir det en hel del tid med hästarna och där emellan massa träning med vovvarna. Tar lite privatlektioner med min golden och har fått massor att träna på. Alltid lika skoj
Later riktigt mysigt med all snö som finns hemma i Sverige och Julstöka oj vad tiden gar fort snart är det första Advent. Själv skall man ga och leta hundskor och hundtäcke. Blir vál julklapps present till Alfons =)
ha en underbar dag 
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html
Go kväll!
Här har vi vart ute o lekt i snön konstatera idag att nya skor är ett måste till Chanel eftersom hon tappar dom vid lek i snön :-/ Vi ska julstöka imorgon är det sagt med glögg o gott till. Vi har annars vart ute en del idag vovvarna o jag :) Har en väldigt rolig Enja som ska klätra upp på snövallar för att se vad som händer på vägen/andra sidan. Ju högre vallen är ju roligare är det o klättra. Chanel är inte vidare road över att Enja tar på sig extra tid då hon är en fryslort, täcke har hon varmt o skönt men det verkar inte hjälpa att få henne njuta mer för det. Men iaf bus gör hon så det ryker om snön men sen vill hon in :) Ha det så bra alla!
#4 hehe vilken härlig bild, Han ser rätt nöjd ut :P
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html
4, hahah härlig bild :)
Han är bra nöjd kan jag meddela,han har hyss för sig ibland den herren