Mera Shanti

Underbart söt liten go sak!
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
#7 Tackar.
Nej men gud vilken bedarande liten rackare! 

New så söt :)
#9 och #10: Tackar! En liten rackare är hon nog alltid…om hon kommer in i badrummet så haffar hon strumpor och annat skoj ungarna kastat in på golvet. haha
11, Hahaha så har jag med det :) Våran valp 6 mån kallar vi rödafaran pga det och ofta är det bara dotterns saker hon tjuvar :) biter inte sönder o lägger allt på sin bädd så det är lätt o hitta det man söker
#12 Haha…Jag kallar Shanti för devildog. Hennes horn kommer fram lite då och då.
Du får skaffa en kategori för henne på din hemsida så vi kan följa hennes utveckling 
I sommar när jag ska hälsa på släkten kommer vi nog förbi dig och busar lite
Då har sonen förhoppningsvis fått sitt körkort så vi slipper tåget;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
#14 Du är så välkommen! Vore ju skoj. Shanti ska få en egen sida helt faktiskt helt utan hamstrar.
#15 Vad bra! Eftersom hon är så lik Åskar nu så vore det jättekul att se om hon utvecklas på liknande sätt som honom:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
#16 Ja, vi får se framöver.
Nämen har du skaffat valp Maria!
Vad söt!
#18 Nja, skaffat har jag inte. Vi letade absolut inte hund, hon kom till oss genom en slump mera. Men det var nog meningen. =)
Jösses va´ söt!!!
Det brukar finnas en mening med allt!
#19 Hur ska man tolka det där?
Ni bara föll för henne? 
#19 Vi föll för henne eftersom min syster ägde henne från början. Sen skulle hon omplaceras tyvärr och vi kunde inte släppa henne.
#20 Visst gör det. Tackar!
#22 Jaså (: