Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: god-morgon-middag-kväll
Läst 2067 ggr
[Forest]
0

Go förmiddag 23 nov

Go förmiddag!

Här är det blåsigt och snöar lite idag. Chanel tyckte det vara lite kallt ute medans Enja gillar djupare snö. Det kan man ju köra in huvet och så kan man gräva i snön med. Jag har kommit på att snösspray ska inhandlas. Träning idag blir för något inne, godissök och trixträning funkar för dessa dagar.
Hoppas ni får en bra dag!

spikes
0

Hej på er!

Har nyss kommit hem från skolan,det snöar här med men inget som fastnar på backen.

Ska strax sätta mig och plugga svenska.

Ha en bra dag!

[rightPAW]
0

God dagens!

Hemma från skolan med ruskig huvudvärk idag, men är man hundägare så är man. Blir några km i skogen så vi kan köra lite godissök på samma gång. Ska bli storm idag men inget som märks av ännu, blåser på som vanligt med snöar ingenting.

Ha en fin dag!

Fridaaaa
0

Här bara regnar det ! supertrist!!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

twinkime
0

Oj Det verkar inte vara roligt väder alls i Sverige just nu. Själv är man pa semester med  sol och värme. Fast var Arstid har sin charm

Men önskar alla en trevlig dag och Tänk positivt  Flört

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Agilis
0

Sent att säga god morgon kanske, så jag säger go kväll istället. Jag har i alla fall varit ute på promenad i snålblåsten och  så har jag köpt ett jättefint halsband till Lily som hon ska få när hon kommer hem. Jag brukar inte köpa köpa så här dyra saker till hunden, men jag tänkte inte så mycket utan bara gjorde… Skäms

http://foderbilen.se/hund/produkter/koppel-halsband/lucky-hals-rod-404.html

[Forest]
0

5 åh den var dyr Tyst tyckte jag lyxa till genom köpa ett för 300kr handsytt specialbestält så det passa min dam.

Agilis
0

Det hade ju varit ännu bättre förstås. Jag har barainte hittat något billigt ställe som gör sånt. Favvisen är mollossmasters, men där är det inte direkt billigt. Var beställer du ifrån?

[Forest]
0

Det är en butik i Vadstena säljer hund o kattsaker mest :) Då jag vart glad o hitta minkhalsband till pudelvalpen kanonbilligt så såg jag andra snygga halvstryp med pälsfoder och fina mönser :) och eftersom jag inte vill ha stryp alls så fick hon göra ett som passa damen och de färger jag ville ha :) Tyvärr har min kamra laggt av helt :( annars hade jag gärna visat bild. Så det var ju inte som ditt i läder. Jag väntar på att hon ska få upp sin hemsida, men än har den inte kommit upp :S  Morrhåret heter butiken. Men ditt halsband var ju jätte snyggt, men lite dyrt Flört

[Shaiya]
0

Idag nar vi var ute och gick morgon promenaden lag min Samojed tik UNDER snon och bara njot. Nagon ar lycklig over snon i alla fall!

Da detta ar en hundsida kanns det fel att prata om hur katterna alskar snon ocksa annars hade jag dragit upp hur dom ocksa alskar snon! Skrattande Medans varan huskyblandis sitter och tjurar inomhus - han hatar sno.

spikes
0

9,ÅHH! jag har ju haft en samojed och jag vet hur dom njuter av snö och kylaKyss,men snodden är inte så dålig han heller rullar runt som en galning överallt och springer som en yr kalv på grönbete,och vägrar komma in!,medan spike gärna går in och goar in sig i sängen efter prommisGlad

[Shaiya]
0

Ja snon for samojeder maste vara som aladinn asken for ett barn pa julafton. Harligt nar hundar ar glada i snon man blir alltid lika lycklig av att se deras lyckorus. Skrattande