Gissa raserna i min hund.
OK nu vill jag bara att ni ska gissa raserna i samtliga hundar som jag agt genom aren.
Jag vet inte hur manga eller vilka raser det ar i dom utan har endast fatt svar pa vad det kan vara i dom fran vet och saljare m.m. Nu ar det upp till er vad ni tror.
Forst ut: Lexie
Efter det: Tyzon
Och sist ut: Whiskey
#3 Vit herdehund och nåt mera?
#1 Rottis och labrador?
0# Labbe och nåt mera?
Jag har ingen aning. Det jag VET ar att nr3 Whiskeys mamma ar Husky och Greyhound pappan ar totalt okand.
Bifogar en bild pa Whiskey (nr 3.)
En till bild pa Lexie (nr 0)
Lexie ser ut att ha shäfer i sig.
Jo hon ar jatte lik and Schafer i verkligheten. De flesta som traffar henne (aven schafer uppfodare) har undrat vilken kennel hon kommer fran sa Schafer har hon nog i sig! 
Shaiya, hur många hundar har ni och köper ni dm från nått räddningscenter? Eftersom ni inte vet ursprunget menar jag.
Vi har 4 hundar var av en av dom kommer fran ett raddningscenter(Lexie).
Tyzon kopte min far av en zigenare som salde honom for 2000 kr i ett industriomrade och Whiskey vet vi vart han kommer fran men pappan ar okand da mamman rymde och skaffade Valpar med en okand hanhund och da det inte finns grannar pa mils avstand hos honom blir det ganska svart att ens gissa pappan.
Turbo ar dod, men han var en omplacerings hund och min mor foll for honom och han hade haft en hel del hem innan vi fick honom och gav honom ett livslangs hem sa hans ursprung forskingrades lite. Enligt saljaren skulle han ha vart en irlandsk varghund men det var han verkligen inte :P
Och Flingan, som itne finns med i denna trad ar en renrasig Samojed. 
I alla fall enligt tidigare hem fran just Turbo fick vi reda pa att han var Karelsk bjornhund,schafer,bordercollie och siberian husky och det kan stamma. Men vi kan inte lita till 100% till det. 
Tyzon ska enligt zigenaren som vi kopte han av ha vart en tysk jaktterrier men det visade sig att han inte var det. Vi bryr oss inte heller om vad dom ar, detta ar endast av ren nyfikenhet 
Lexie schäfer/hollänsk vallhund
Tyzon skulle jag också kunna gissa på rottis/labbe eller liknande, kanske någon mer ras, kanske hovawart
Turbo kunde också ha inslag av schäfer, bc, jämt/gråhund eller någon form av spets, et är jätte svårt det finns mixar med massor av raser som liknar en och vissa som inte alls liknar det dom är mixad med, sen är det nog många blandraser där man inte vet vad det är heller när det korsas med så mycket olika raser
Jo det ar svart att gissa raser, ibland kan en hund vara blandad med tva raser bara och se ut som nagonting helt annat! Lite lustigt det dar.
Men med Tyzon ar vi nastan sakra pa att han har nagon form av rottweiler i sig och sedan nagonting annat.