Chip, Vacc, besikt pris?
Vad kostade det per valp för er som relativt nyligt gjort detta på sina Valpar? Vet att priset kan variera, men bara för att jag är nyfiken!

ingen?
Det är nog lättast att ringa runt och kolla,det är ju olika hos alla vetrenärer

Var så många år sedan jag jobbade på djurklinik så kommer inte ihåg priserna, men vet att man brukar kunna få mängdrabatt om man kommer med alla samtidigt.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag betalade 5000:- för 10 Valpar för allt, alltså: Id-märkning, vaccinering, och vet besiktning =).
Alltså 500kr per valpen.
I Göteborg

Ja jag vet vad det kostar här dit vi ska, 450 kr valpen, ville bara se om det fanns stora skillnader i pris.
6 ja det kan vara stor prisklillnad mellan olika vetrinärer. Men jag tycker lite man ska ta den vetrinären man trivs med oxå, 450 kr låter som ett mycket bra pris. Jag har hört mellan 300-700kr valpen beroende på kullstorlek med.
Jag ringde runt till olika kliniker och kollade priset för att se vilka som var billigast.
De jag gick till var inte billigast, men av de billigaste och jag har gått där tidigare med valparnas föräldrar och trivs mycket bra med personal och omhändertagande man fått där.
Den kliniken som var billigast här skulle ha 400:- valpen om jag minns rätt, men då jag vart där med en vän o sina Valpar o själv sett hur de hanterade djuren så ville jag inte gå dit med mina oavsett om de är billigast eller ej =)
Blå stjärnan skulle ha 950kr valpen vilket alltså motsvarade 9500kr för hela kånkarånket. No way säger jag bara! =O

Jag resonerade annorlunda denna gången, ringde inte ens runt och hörde om vad det är för priser hos dom olika, min veterinär som jag annars går hos är 5 mil bort, nu valde jag den som ligger närmast, kändes mest praktiskt och hon är bra enligt dom jag känner som vart där med sina hundar. Därav vart jag nyfiken på skillnaderna i priserna.

550-600kr per valp

Jag betalade 500kr per valp i mjölby.. Totalt 5000kr för 10 valpar
jag har med hört att det ligger runt 500 kr +- så jag räknar på 500 kr st för varje valp, men jag ska kolla upp var det är billigast. de vi har här i närheten ska alla vara bra så för mej kvittar det :)