Ställas ut
Tänkte bara berätta att min golden ska förmodligen ställas ut om två veckor. Det är inte första gången för honom men för mig. Det är inte jag som ska visa upp honom så jag kan titta och se hur det går till. Det var en önskan när jag köpte honom att hon som jag köpte honom av skulle få visa honom. Han är tydligen lovande vilket är jätteskoj men usch vad jag kommer vara nervös.

Vad roligt, jag älskar att vara på utställningar, speciellt om jag får visa någon hund 
Men du, jag tycker vi har fått se allt för få bilder på han på senaste tiden 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Vad kul :) Hör med uppfödaren om hon tränar inför eller om du ska styra med det, då han har ställts ut innan så kan han redan detta. Jag var jätte nervös när Enja ställdes ut, men det släppte snabbt när jag såg att hon gick bra. Tror man är mer nervös innan o sen när det väl gäller släpper det. Håller dok med 1 här lite dåligt med bilder på dina hundar 

Ja det ska bli så spännande. Det är hon som kommer att visa honom som kan det och vet hur det funkar. Jag ska titta o lära. Han har tydligen gått väldigt bra tidigare så när jag köpte honom kom vi överens om att hon ska få visa honom. Nu är tyvärr inte pälsen riktigt färdig överallt men hon tyckte ändå vi ska göra det. Trodde denna domare skulle gilla honom och sedan är det bra träning.
Bilder - ja jag önskar också jag kunde visa mer bilder men han är i linsen o där gör han sig inte så bra
Här tror han att han är en katt. Försöker klättra upp till pippifåglarna
3, Låter ju jätte kul hoppas du med vill visa honom senare tror det är riktigt kul o visa dom även om det kanske itne går jätte bra. Härlig bild du bjuder på :)

4 Tack, det är en härlig hund
Ja vi får se hur det verkar o vad vi fastnar för. Har lite olika framtidsplaner sen får man se hur det går o vad han tycker är kul.

åh vad kuul! :D Jag vill också ställa ut mina hundar när jag har tid för att skaffa en renrasig =)
har en blandis nu som e pensionär