Apropå hundraser
Eftersom vi på denna sajten välkomnar alla hundar både renraser och blandisar är alltså lika välkomna,så skulle jag vilja att vi lägger in bilder på våra renraser också.
Passar också på att säga att egentligen finns inga renrasiga hundar,alla är utblandade med vargen från början
.
Här kommer några bilder på hundar jag haft och Snodden jag har nu.
#1 Så himla fin är han, Snodden! :)
Har du haft många collies genom åren? Så fina hundar.
Detta var ett urval av alla jag haft….skicka gärna in era också
2,Tack han är en hund med glimten i ögat,så skenet bedrar för många
.
6,Ja sedan 1978 har det blivit sammanlagt 9 st men av dem har 6 varit mina sedan valp resten har varit omplaceringar,men jag har också alltid haft en helt annan ras samtidigt,roligare att jobba med olika inriktningar
.
9-10-11 jättefina hundar,förvånansvärt fin chäfer tycker jag eurasiern var ju också jättefin,och den sista var en härlig busbild
#12 Tack han har fått mycke beröm för att han är fin Wille. De här är min första schäfer så jag har inte så mycke att jämföra med :P
Ja de är synd att mammas hund har sånna problem höfterna. Hon orkar inte riktigt med att busa tillbaka. Hon hade älskat att busa med Valpar när hon va yngre.
Dina hundar är väldigt fina dom med. =)
15 ÅHHH! vad fin han var jag är så sugen på en sådan igen,det bor en jättefin hane här på gatan och han är jättebråkig just nu(slyngelåldern),så jag brukar hjälpa dem lite när jag hinner..
Det ar en hon.
Ah vad harligt. Jag saknar lite da och da nar varan Samojed var yngre, en liten fluffboll. Vem kan motsta en samojedvalp??? 
17,näe vilken bild
,dom är svåra att motstå och gissa om jag fnissar åt ägaren här,dom är ju så förbaskat envisa hehe
Fina vovvar ni alla har!
Lägger in först en bild på min Bichon havanais.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
våran jack russell terrier.
Så söt Enja är! pudlar är ju bara för söta som Valpar.
21,Näe men dom kommer från samma kennel,Kevin är den collien Snodden växte upp med,han hänger i hans krage för annars hinner han inte med Kevin,Snodden har norska linjer och Kevin Italienska.
Jättefina bilder och hundar ni har allihopa
30 aha smart att hacka sig på för att hänga med i farten. Härlig bild var det iaf :)
31,Ja man får inte vara dum,men å andra sidan fanns det inte en sportslig möjlighet för Snodden att hänga med Kevin alls,han var snabb som vinden,och Snodden är ju mera kraftigt byggd än vad Kevin var.

33-25 härliga bilder gillar dessa flygöron o vilda galoppen taxar kan få :) hahah så sköna bilder fin liten tjej :)

#36 tack :) Man kan knapp hänga med henne :) egentligen handla filmen om min andra hund som har just nu lite problem med benen men här är också taxen lös och man ser hur hennes öronen rör sig
http://hundtrio.blogspot.com/2010/11/sa-gar-det-for-niunia-nu.html

33,Vet man att den är sk renras så går det också bra

#34 Du har en galet fin hund! Är det en pincher? Ser ut så! =)

#40 Du har en mega fin hund!

#42 nej inte alls, jag skrev ju raser, det är en tax :)

Såg inte det! ;) Var det en tax!?! :D shit vad fin!! :D Nu blev den plötsligt ännu finare! :D hehe Älskar taxar ! :D :D
Såg inte dom korta benen ;) hehe

#21 Älskar rödbruna pudlar! :D såå fina! =)

ALLA! :D Jag kan inte sitta o komentera allas bilder ;) hehe Men ni har sjukt mega super duper fina hundar! :D Det är detta som e mitt problem! Jag vill bara ta hem alla o krama dom hela dagen ;) Ni kanske kanhyra ut dom till mej så jag får krama dom lite (eller mycket) =)

Gud vad söta! :D Älskar den rasen Tuva är för dom har sån rolig tuss uppe på huvudet ;) hehe =) jag har en skrutt ;) hihi
Nu återgår vi till trådens ursprung… tack så mycket!
Privata diskussioner förs via pm!,jag tar nu bort dom inlägg som inte hör till tråden.Och hoppas vi kan lägga in fina bilder och trevliga kommentarer vidare….
Lena Medarbetare på BIF

men #48 och #49 hör inte riktigt till den tråden - renrasiga :)
56,Har korrigerat det nu.