Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: hundfoton-filmklipp
Läst 1651 ggr
[Trojasmatte]
0

Helgens tävlingar

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

I helgen hade jag och Troja våran off debut! Är nöjd trots att vi blev diskade i alla lopp. Vi hade roligt och det var bra träning och det är det som räknas. Dessutom har vi bara tränat sen maj i år och tävlat en gång innan (inoff) så jag kan inte ha för höga förväntingar :)

Lägger upp filmerna från idag, en vän filmade oss i lördags men har inte fått filmerna ännu. Jag väntar med spänning att få se dem :)

Ignorera mig föresten ;)

[Trojasmatte]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Andra loppet! Tyckte det första loppet gick bäst. Den här banan var så klurig.

spikes
0

Övning ger färdighet,jag tycker ni var duktigaFlört,självklart ska det vara kul finns inget annatGlad

[Trojasmatte]
0

#2 Precis! Tack Glad Det var lite snurrigt här och där och Troja var vimsig ibland men annars var det helt okej.

spikes
0

3,Ofta är det ägaren själv som är otydlig i sina signaler,men det gör inget det är sånt man lär sig efter handFlört

[Forest]
0

Synds att hon har roligt i denna sport :) Hoppas det går bättre för er nästa gång :)

[Trojasmatte]
0

#4 Ja det är sant :) Men vi får träna!

#5 Hon älskar Agility! Hoppas jag också :)

Crazzysazza
0

Tycker det gick jättebra:D min Dvärgpinscher vägrar springa igenom främande tunnlar. Min amerikanska cocker är duktig men tyvärr blir det lite miss förstånd då hon har svårt att se en..

[Trojasmatte]
0

#7 Tack Skrattande Träna i nya tunnlar så mycket ni kan och beröm hunden med det han/hon tycker allra bäst om! Det kommer säkert gå bättre med lite träning :)

Jag jublade som en dåre i lopp A när Troja tog platta tunneln. Hon brukar vägra ibland. Blev så glad över att hon klarade det :)