Helgens tävlingar
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
I helgen hade jag och Troja våran off debut! Är nöjd trots att vi blev diskade i alla lopp. Vi hade roligt och det var bra träning och det är det som räknas. Dessutom har vi bara tränat sen maj i år och tävlat en gång innan (inoff) så jag kan inte ha för höga förväntingar :)
Lägger upp filmerna från idag, en vän filmade oss i lördags men har inte fått filmerna ännu. Jag väntar med spänning att få se dem :)
Ignorera mig föresten ;)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Andra loppet! Tyckte det första loppet gick bäst. Den här banan var så klurig.
Övning ger färdighet,jag tycker ni var duktiga
,självklart ska det vara kul finns inget annat
#2 Precis! Tack
Det var lite snurrigt här och där och Troja var vimsig ibland men annars var det helt okej.
3,Ofta är det ägaren själv som är otydlig i sina signaler,men det gör inget det är sånt man lär sig efter hand
Synds att hon har roligt i denna sport :) Hoppas det går bättre för er nästa gång :)
#4 Ja det är sant :) Men vi får träna!
#5 Hon älskar Agility! Hoppas jag också :)

Tycker det gick jättebra:D min Dvärgpinscher vägrar springa igenom främande tunnlar. Min amerikanska cocker är duktig men tyvärr blir det lite miss förstånd då hon har svårt att se en..
#7 Tack
Träna i nya tunnlar så mycket ni kan och beröm hunden med det han/hon tycker allra bäst om! Det kommer säkert gå bättre med lite träning :)
Jag jublade som en dåre i lopp A när Troja tog platta tunneln. Hon brukar vägra ibland. Blev så glad över att hon klarade det :)