Ska jag byta glukosamintillskott?
Niunia får sedan en månad standardt led och brosk, sen fick hon canidryl, sen vetromix med norocap - inget av det hjälpte. nu får hon kortison.
Men jag börjar fundera - kan det vara att standardt led och brosk inte hjälper och då ska jag byta mot något annat? vilka då?
Jag har ju tipsat dig om glucosamin tidigare,det ger vi Spike i omgångar…

ja jag vet vad du ger men jag tänkte om ni som ger vet om man ska fortsätta med det och se eller byta :) alltså en månad då borde man se resultat eller?
2,En månad är rätt kort tid räkna med ett par månader minst…glucosamin ska man göra uppehåll med efter 1 burk,det borde stå på det du ger också,annars kan jag tipsa om att söka på nätet om info…

jag har pulver, inga tabletter och pulver räcker för henne i över ett år :)
4,Jamen pulvret ligger väl i någonting?,står det inget alls?

http://www.standardkosttillskott.se/svenska-kosttillskott-for-hund-katt-led-och-brosk.html
det med pulver menade jag i med att man ska göra en paus efter en burk det står inget sånt på min
6,Aha men ditt är ju inte riktigt samma som glucosamin heller,hör efter med dom som gör det i värsta fall,för det är ju bra att veta om man ska göra uppehåll eller inte..

men den innehåller allt detta som andra :)
8,Jasså min glucosamin inehåller.
Glucosaminsulfat-kaliumklorid-mikrokrisstallin cellulosa-povidon-magnesiumsterat,alltså inte samma som din.