Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettot-off-topic
Läst 1801 ggr
[Forest]
0

OT :) Vi ska flytta!

Vi har inte bott här länge i våran lägenhet. Men så är det vissa saker jag anser är tröttsamt bla snetak överallt, små rum som gör att man inte får in mer än säng o något mer. Dåligt med garderåber, litet matskåp i köket. Det finns fördelar med med lägenheten ganska bra pris o supermysig förövrigt :) Men så ska grannar flytta o dom har kalas lägenhet större lägenhet 1 rum till som blir datarum, finns nakdelar med denna oxå men det är bara 2 ,bla ingen diskmaskin och så är det en gata utanför=en del går utanför vissa av fönstrerna. Är så glad större o bättre, ville bara säga det för jag är så glad i att slippa knöla in mina kläder sen Glad

Lägenheten är en trappa ner Flört

AnneN
0

Vad kul att få flytta till större, det skulle jag också vilja Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
0

Ja det känns så skönt vi trivs så bra i vårat hus med. man har egen uteplats och det är smidigt o gå ut o leka med hundarna mm. Är ett kulturhus med bakgård/trädgård bra grannar, fräsh tvättstuga. Nu bor vi i en 4a liten 4a denna är 5a kommer inte på hur stor men inte mega men inte pluttig heller :) Bra rum för alla, litet kök men det har vi nu med o tycker sånt kan vara mysigt oxå. Och slippa datorna i sovrummet kommer bli skönt, blir ju en del damm o ibland vill man sova innan den andre kanske. Är det bara ett jobb med man ska försöka få så jag kan bidra lite med pengar i kassan.

1 du o jag får hålla tummarna för varandra ang jobb :) för du har väl inget jobb heller? Pratik ska jag leta efter imorgon, har inte en aning om vad man får för det men lite är inte fel o få iaf.

AnneN
0

#2 Ja vi håller tummarna för varandra, jag har ju bara praktik nu och den gäller endast året ut Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Kickilu
0

Grattis till nya bostadenGlad Låter ju jättebra.

spikes
0

Skönt lycka till med flytten,diskmaskin är ingen nödvändighet själv tycker jag bättre om att diska för handFlört

Fridaaaa
0

Lycka till med flytten :D

Man kan ju skaffa en sån liten diskmaskin som man kan ha typ på vasken om man nu vill ha diskmaskin :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

LinaK
0

Vad roligt! Grattis och lycka till med flytten Glad det är alltid spännande att flytta. Var man ska ha alla sakerna och hur man ska möblera.

Synd med diskmaskin! vi har inte haft någon diskmaskin förrens förra året då jag fick en i julklapp. Nu vill jag inte vara utan! Jag hatar nämligen att diska för hand Flört bland det värsta jag vet.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Forest]
0

Tack flytten blir inte fören 3 mån typ men iaf glad att vi fick den :)

Tyvärr är det inte många bänkar så bänkdiskmaskin vill jag inte ha och så får man inte in så mycket iaf i dom (haft en sån innan) När jag vart utan maskin så har jag haft lite min egna stund genom diska låter kanske lite trist men det var mitt sätt o varva ner på :) Möbler o sånt har jag ganska klar bild på hur jag vill ha det, ska försöka hitta bra hyllor/bokhylla till barnen varsin några snygga.
Så lite är det o fundera på med.

Anne jag håller för att du får ett jobb lr förlängd pratikplats iaf :)