WPSelet är här

Vilken fin sele
WP är verkligen en kul sport och nyttigt för hundarna, ett bra sätt att bygga muskler.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Vart köpte du selet och ungefär vad ligger priset på?
Min amstaff/rottis ska få dra i vinter men vill ha en bra sele så han inte får ont eller skav, så då är väl WPselen det bästa.
Vilken snygg sele ser skön o rigäl ut :) Hon var jätte fin i den Kul att den passa så bra :)
Oh, det är en sån sele som skulle passa perfekt till Diablo i vinter. Vi ska börja Träna drag med pulka och vikter :)
Får man fråga var du köpte den och vad ligger priset på?

#3 & #5 Hej jag köpte selet ifrån där jag brukar. SwedElite Harness.
Gå in på hemsidan. Där finns en massa tyg att välja emellan och dom är jätte trevliga och duktiga. Detta är en riktig WPsele och är perfekt till att dra.
hemsidan är http://www.swedelite.se/
Priset ligegr på hundens vikt. Jag betalade ca 800kr för denna. Och ångrar inte någon krona. Leveransen är ca 3 veckor och dte är värt väntan. Jag fick vänta en vecka för länge då tyget jag valde tog slut. Men på köpet fick jag en matchade halsband :)
#2 & #4 Tack. Jaa den va riktig snygg.. Den är väldig skön och perfekt. är väldig väldig nöjd.
Fin sele! Jag ska också beställa därifrån, har tänkt det jätte länge men måste spara ihop först :)